مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: هماهنگی دستگاه های متولی و عوامل اجرایی برای ارائه خدمات بهینه مورد نیاز گردشگران در ایام جشن باستانی نوروز ضروری است.
کد خبر: ۵۷۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی، در دوره آموزشی عوامل اجرایی وستاد خدمات سفر استان عنوان کرد: ارائه خدمات بهینه مورد نیاز گردشگران در زمان اوج سفرهای درون کشوری به ویژه در ایام جشن باستانی نوروز، هرساله پر اهمیت تر و با تقاضای بیشتری مواجه است و از این رو برگزاری این دوره با هدف تقویت مشارکت و هماهنگی دستگاه های متولی و عوامل اجرایی ضروری است و می توان از آن به عنوان ابزاری برای ارتقاء و افزایش کارایی نیروهای انسانی شاغل در عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر یاد کرد.

حسینی گفت: سرفصل های دوره مذکور شامل شناخت صنعت گردشگری، آشنایی با تأثیرات مثبت و منفی گردشگری، ظرفیت های اقتصادی وفرهنگی گردشگری ایرانی، آشنایی با خدمات هماهنگی سفر، مدیریت ستاد هماهنگی خدمات سفر و آشنایی با قوانین و مقررات گردشگری و ضرورت هماهنگی بین دستگاه‌ها تعیین شده و به منظور توسعه گردشگری باحضور تمامی اعضا و کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این ستاد متشکل از  10 کمیته است که هر کدام به ریاست یک سازمان و دارای زیر مجموعه هایی هستند. عناوین کمیته های مصوب ده گانه شامل کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، کمیته هماهنگی امور شهرداریها و دهیاری ها، کمیته برنامه ریزی و آمار، کمیته خدمات اسکان و رفاه، کمیته نظارت و تنظیم بازار، کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و در نهایت کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی است که در این جلسه به تبیین نقش هر کدام از آنها نیز پرداخته شد.

حسینی درپایان خاطر نشان کرد: در نوروز 97 با 15 نوروزگاه، 6 بازارچه دائمی صنایع دستی و تعدادی بازارچه موقت و چند نمایشگاه سوغات، صنایع دستی و دست آوردهای روستایی، ۲ نمایشگاه اقوام و صنایع دستی، برگزاری جشن ها و بازی های بومی و محلی و اجرای موسیقی محلی به استقبال گردشگران می رویم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار