معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی:
تابناک مرکزی:  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: یکی از علل ایجاد پردیس خودرویی در اراک، مصوبه هیات وزیران و در جهت انتقال مشاغل مزاحم به منظور کاهش آلودگی هوای این شهر است.
کد خبر: ۵۷۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 28 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی زندیه وکیلی در جلسه ای که با حضور استاندار مرکزی و اعضاء شورای شهر اراک در محل سایت پردیس خودرویی اراک تشکیل شده بود، ابراز داشت: یکی از علل ایجاد پردیس خودرویی در اراک، مصوبه هیات وزیران و در جهت انتقال مشاغل مزاحم به منظور کاهش آلودگی هوای این شهر است.

زندیه وکیلی افزود: در بحث انتقال مشاغل مزاحم دو اقدام صورت گرفته یکی واگذاری  21 هکتار زمین جهت احداث پردیس خودرویی و دیگری شهرک اصناف برای سایر مشاغل مزاحم شهری است .

وی بیان کرد: مکان یابی زمین برای سایر مشاغل مزاحم اراک به وسعت 90 هکتار نیز انجام شده و طراحی آن کامل است که در مرحله نخست به میزان 40 هکتار با برآورد زمانی یک سال آماده اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: موافقت وزیر برای اجرای این طرح اخذ شده و در مرحله واریز وجه توسط شهرداری قرار دارد.

زندیه وکیلی گفت: بیشتر متقاضیان پردیس خودرویی اراک افراد کم درآمد هستند و توان خرید واحدها را ندارند و منابع انبوه سازان نیز در این مکان هزینه شده و باید بتوان تسهیلاتی برای خریداران فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اضافه کرد: تامین منابع این تسهیلات توسط بانک مسکن امکان پذیر نیست اما این امکان برای بانک های تجاری به خصوص بانک های خصوصی وجود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار