تابناک مرکزی: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان خنداب از لحاظ تجهیزات تکمیل شده است، جاده‌های شهرستان نیز نسبت به سال‌ گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است، هرچند از عملکرد وزیر راه و شهرسازی رضایت نداریم.
کد خبر: ۵۷۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 26 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ سیدمهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در جمع مردم روستاهای «عباس‌آباد» و «اناج» شهرستان خنداب در خصوص مصوبات دولت در سال آینده گفت: بر اساس مصوبات دولت هزینه انشعبات در سال ۹۷ افزایش نخواهد یافت، این هزینه‌ها برای مدارس و مساجد نیز رایگان خواهد بود.

وی افزود: تمامی مطالبه بازنشستگان فرهنگی تا سال آینده پرداخت خواهد شد، حقوق معلمان و کارکنانی که میزان دریافتی آن‌ها کمتر از دو میلیون تومان است نیز افزایش می‌یابد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه پرداخت یارانه در سال ۹۷ گفت: یارانه همانند سال ۹۶ به تمامی مشمولان پرداخت خواهد شد.

مقدسی با اشاره به بیمه کشاورزان، گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی بیمه بازنشستگی کشاورزان، از ۷۰ سال به ۶۰ سال کاهش یافته است و کشاورزان می توانند با ثبت نام در سایت «کارا» از تسهیلات سه ساله دولت با سود شش درصد بهره‌مند شوند.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان و راه‌های شهرستان خنداب، گفت: بیمارستان خنداب از لحاظ تجهیزات تکمیل شده است، جاده‌های شهرستان نیز نسبت به سال‌ گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است، هرچند از عملکرد وزیر راه و شهرسازی رضایت نداریم.

مقدسی با اشاره به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطرنشان کرد: اضافه شدن یک نماینده به تعداد نمایندگان حوزه انتخابی اراک، خنداب و کمیجان در کمیسیون شورا تصویب شده است و منتظر مصوب شدن این پیشنهاد در صحن علنی مجلس هستیم.

وی افزود: در صورت تصویب این پیشنهاد دو نماینده مسئول رسیدگی مطالبات مردم اراک و یک نماینده نیز پیگیری امور مربوط به مردم خنداب و کمیجان را در مجلس شوای اسلامی بر عهده خواهد داشت.

در این مراسم یکی از شهروندان مشکلات کشاورزان با اداره منابع طبیعی و اوقاف را مطرح و خواستار تسهیل روند ارائه دریافت تسهیلات کشاورزی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار