تابناک مرکزی: رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی تضمین سلامت شهروندان و مسافران را از مهمترین اهداف برنامه سلامت نوروزی خواند و گفت: 100 بازرس، 20 پشتیبان و 12 کادر آزمایشگاهی در برنامه سلامت نوروزی استان مرکزی مشارکت دارند.
کد خبر: ۵۷۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 28 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صدا وسیما؛ رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و و نظارت بر اماکن عمومی وزارت بهداشت در نشست برنامه سلامت نوروزی استان مرکزی بازرسی ویژه از مراکز بین راهی و اقامتی، اماکن عمومی و پمپ بنزین ها و سرویس های بهداشتی پارک ها را از ماموریت های محوری در برنامه سلامت نوروزی عنوان کرد .

غلامی گفت : استان مرکزی در برنامه سلامت نوروزی سال گذشته رتبه پنجم کشور را کسب کرد و امیدواریم با برنامه ریزی ویژه امسال این جایگاه ارتقاء یابد .

او گفت : سال گذشته هزار و 120 اکیپ نظارتی در طرح سلامت نوروزی حضور داشتند و امسال این آمار به دو هزارو 240 اکیپ افزایش پیدا کرده است .

رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی هم در این نشست گفت : 100 بازرس، 20 پشتیبان و 12 کادر آزمایشگاهی در برنامه سلامت نوروزی استان مرکزی مشارکت دارند و بر فعالیت 20 هزار واحد مشمول پایش سلامت نوروزی استان نظارت می کنند .

نظری افزود: تضمین سلامت شهروندان و مسافران از مهمترین اهداف برنامه سلامت نوروزی است و بارزسان در راستای اجرای این برنامه باید همه تلاش خود را در نظارت ویژه بر بهداشت فردی، مواد غذایی، آب و تجهیزات ساختمانی به کار گیرند و از هیچ خطایی چشم پوشی نکنند .

او گفت: مردم در صورت مشاهده هر مورد خلاف و یا داشتن شکایت در خصوص مسائل بهداشتی می توانند موارد را از طریق شماره 190 اطلاع دهند .

برنامه سلامت نوروزی استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از 15 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه 97 برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار