مدیرکل استاندارد استان یزد از پایش کیفیت اجناسی که در ایام نوروز در این استان عرضه می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 25 February 2018

محمدحسین ماجدی اردکانی گفت: تمام تمهیدات لازم، برای پایش کیفیت اجناسی که در نوروز سال 1397 قرار است در بازار به مردم عرضه شود فراهم است.

وی افزود: تجربه کنترل بازار در سال‌ها و سنوات گذشته نشان داده است که اصناف و بازاریان دارالعباده یزد همانند دیگر نقاط کشور، همیشه خدا را در نظر داشته و از انصاف و مروت لازم برخوردار هستند که به این واسطه در استان بازار سالمی را شاهد هستیم و اسباب رضایت مردم و گردشگران نیز فراهم است.

مدیرکل استاندارد استان یزد ادامه داد: یزد از دیرباز به شهر قنات و قنوت و قناعت، شهره بوده و ویژگی‌های خوب و پسندیده مردمان این منطقه، مسئولین و کارشناسان استاندارد را در انجام وظایف قانونی خود، کمک‌کار بوده است، ولی درعین‌حال برای ایجاد آرامش خاطر مردم عزیز و اطمینان بخشی به آن‌ها، کیفیت اجناس و کالاهای موجود در بازار به‌ویژه مواد غذایی را کنترل خواهیم نمود.

این مقام مسئول تأکید کرد: تجزیه‌وتحلیل نتایج آزمون حاصل از نمونه‌برداری‌ها و بازپرسی‌های انجام‌شده در طول سال جاری، متولیان استاندارد و کنترل کیفیت استان یزد را مطمئن ساخته است که خوشبختانه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای در بازار استان یزد صورت نمی‌گیرد و بازاریان و کسبه یزدی بهترین و باکیفیت‌ترین کالاهای داخلی و خارجی (وارداتی) خود را در بازار، به مشتریان عرضه می‌کنند.

ماجدی اردکانی در پایان گفت: انتقال انصاف، درستی و تدین گذشتگان به نسل حاضر، باعث شده است که کسبه، حقوق مردم را پاس بدارند و ما از این بابت خدا را بسیار شاکریم و وجود این ارزش‌ها بسیار مایه افتخار است، چراکه این مزیت‌های بومی و محلی، مسئولین را یاری خواهد داد تا به بهترین نحو ممکن پذیرای مهمانان نوروزی در استان و شهر جهانی یزد باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار