نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید عدالت را مبنای کار خود قرار دهند، گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه گزارش برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را ارائه دهند.
کد خبر: ۵۶۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 19 February 2018
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولان باید عدالت را مبنای کار خود قرار دهند، گفت: مجلس، دولت و قوه قضائیه گزارش برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی را ارائه دهند.

به گزارش تسنیم، سید مصطفی موسوی اصفهانی در یادواره ۳۲۷ شهید فرماندهی انتظامی استان همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (ص) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: حضور شهدا و شهادت را می‌توان به خانواده‌های آن‌ها هم تبریک و هم تسلیت گفت: تبریک از این جهت که چنین فرزندان جان‌نثار، برومند و با بصیرت تربیت کرده‌اند که برای مکتب قرآن، دفاع از اهل‌بیت، عقاید و باور‌ها تا پای جان استقامت کردند.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن‌ماه امسال جهانیان مشاهده کردند که در چهلمین سال پیروزی انقلاب مردم نظام جمهوری اسلامی ایران آماده محافظت و نگهبانی از انقلاب هستند، افزود: در چنین نظامی که مردم با بصیرت آن همواره برای دفاع از ارزش‌ها در صحنه‌های مختلف حضور دارند و رهبری آن را مجتهدی عارف و وارسته و آشنا به مسائل دینی و سیاسی جهان به عهده دارد خدمت کردن سبب افتخار است.

موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه نیروی‌های نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و دیگر نهاد‌ها در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت نظام قدم برمی‌دارند، تصریح کرد: بایستی از خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران که برای حفظ نظام تا پای جان استقامت و جان خود را نثار می‌کنند تشکر و به خانواده‌های آن‌ها برای تبریک چنین فرزندان با بصیرتی که در صحنه‌های مختلف حضور دارند تبریک گفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه از جهتی نیز باید به خانواده شهدا به دلیل از دست دادن چنین عزیزانی که می‌توانستند در نظام مجهوری اسلامی ایران خدمت گذار باشند تسلیت، بیان کرد: شهدا اگر بودند می‌توانستند در مراحل متعددی از جامعه کمک بزرگی برای نظام و تقویت انقلاب باشند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه در قران کریم در آیات تعددی در تشویق به جهاد و شهادت‌طلبی اشاره شده است، تأکید کرد: از جمله این آیات می‌توان به آیه ۱۱۰ سوره توبه اشاره کرد که خداوند از مؤمنان نفس، جان و حیات دنیوی آن‌ها را خریداری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه شرط اول برای جهاد در راه خدا ایمان است و شهدا به نور ایمان مزین بودند که نتوانستند تا پای جان از ارزش‌های خود دفاع کنند، ابراز کرد: شهدا در دوران انقلاب به حضور امام راحل و مقام معظم رهبری می‌رسیدند و با اشک چشم از آن‌ها دعای و طلب شهادت می‌کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداوند در آیاتی بندگان خود را در قبال جهاد در راه خدا به بهشت وعده داده است، گفت: برای معامله گران کیفیت این معامله جنگ و جهاد در راه خدا است که در هر دو صورت کشته شدن و کشتن سعادت‌اند و پیروز هستند.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه خداوند در آیاتی می‌فرمایند که بهشت این وعده الهی حق است و در این راه وسوسه‌های شیاطین را مدنظر قرار ندهید، افزود: در سه کتاب اسمانی و سه پیامبر اولوالعزم این وعده حق الهی را در قران کریم تحکیم کرده‌اند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهادت دارای مقدماتی است، تأکید کرد: توبه، امربه‌معروف و نهی از منکر و ... را می‌توان از مقدمات شهادت بیان کرد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بیمه شده و امنیت ایران نه تنها در منطقه، بلکه در جهان مثال‌زدنی است، عنوان کرد: از برکت استقامت، جان‌نثاری شهدا و رهنمود‌های امام راحل و مقام معظم رهبری چهل سال است که مردم ایران پیشرفت و حرکت انقلاب را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با تأکید بر اینکه رهنمود‌های مقام معظم رهبری در راستای خودسازی و مهار مسائل نفسانی همواره باید موردتوجه و ملاحظه قرار گیرد، ابراز کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته حقیقت تلخی را بیان کردند که افرادی در گذشته در جبهه‌ها به انقلاب خدمت کرده و در راه تقویت انقلاب حرکت می‌کردند، اما الآن به اشرافی‌گری مبتلا شده‌اند که باید تجدیدنظر کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نباید از ارزش‌ها فاصله بگیریم، تأکید کرد: متأسفانه امروز از انقلاب فاصله گرفته‌ایم و باید گفت و که انقلاب لفظ یا شعار نیست بلکه واقعیت است.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اشرافی‌گری را خطری برای انقلاب اسلامی تلقی می‌کنند، تأکید کرد: در صدر اسلام اشرافی گری به قدری دامن گری افرای شد که حاضر شدند برای حفظ اشرافی‌گری خود در مقابل حضرت علی (ع) بایستند.

وی با اشاره به اینکه مسائل نفسی مسائل خطرناکی است، بیان کرد: انسان باید همواره در جبهه‌های مبارزه با نفس تا آخر عمر حرکت کند چراکه جهاد با نفس مهم‌تر از جهاد با دشمن و جهاد اکبر است و حرکت به سمت‌وسوی اشرافی‌گری قدم‌به‌قدم سیرشدگی ندارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای در کشور در حال دریافت حقوق‌های نجومی هستند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری دل سپردن به طبقات مرفه را خطری برای ارتجاع از انقلاب است و بازگشت به دوران اشرافی گری می‌دانند.

موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری دل سپردن به طبقات مرفه همان بازگشت به دوران اشرافی‌گری است، تأکید کرد: راه انبیا، امام راحل و مقام معظم رهبری توجه به مستضعفان بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه تکیه به داخل امام راحل در دوران انقلاب به این پیروزی رساند، تصریح کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی خودسازی مردم این نظام خوب بوده است، اما مقام معظم رهبری می‌فرمایند که درزمینهٔ عدالت اقرار می‌کنم که عقب مانده‌ایم و باید از خداوند و مردم عذرخواهی کنیم که این مسئله بسیار مهم است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر چه از عدالت دور شویم از قران فاصله گرفته‌ایم، ابراز کرد: دولتمردان باید مسائل بی‌عدالتی‌ها در کشور رسیدگی کنند و هنوز منتظریم که بدانیم حقوق‌های نجومی چه شد چند نفر را به خاطر حقوق‌های نجومی برکنار کردند.

موسوی اصفهانی در مورد پیگیری‌ها در راستای حقوق‌های نجومی تأکید کرد: چرا دولت، مجلس و قوه قضائیه پیگیری‌های عملی در راستای حقوق‌های نجومی را به مردم نشان نمی‌دهند تا مردم عدالت اسلامی را ببینند.

وی ابراز کرد: بنده به عنوان یکی از خدمت گذاران نظام جمهوری اسلامی ایران از به دلیل حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تشکر می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار