معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان گفت: ورزش محلات از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار است و سال بعد المپیاد محلات با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 19 February 2018
معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش محلات تا پایان سال خبر داد و گفت: هدایای برترین‌ها به زودی اهدا می‌شود.

به گزارش فارس؛ امیرحسین اسکندریان با بیان اینکه هدایای برترین‌های ورزش محلات به زودی اهدا خواهد شد، اظهار کرد: به طور حتم تا قبل از پایان سال مراسم تجلیل از برترین‌ها و زحمت‌کشان ورزش محلات همدان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همراه حسن محمدی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری پیگیری لازم برای تامین بودجه این مراسم را داریم تا به نحو احسن از برترین‌ها تجلیل به عمل آید.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: ورزش محلات از جایگاه ارزنده‌ای برخوردار است و سال بعد المپیاد محلات با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شهرداری‌ها توسعه ورزش همگانی است، اما شهرداری همدان ورزش محلات را هم با جدیت دنبال می‌کند، عنوان کرد: اهدای جوایز تیم‌های برتر لیگ فوتبال محلات تا پایان سال انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار