تابناک مرکزی: فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: طرح‌های ارائه شده در مجمع بسیجیان و بررسی این طرح‌ها باید از شکل صورتجلسه‌ای خارج شده و به شکل عملی و فیزیکی به اجرا درآید و این هدف با رویکرد جذب تفکرات جدید و توانمند همراه با تعامل کارگروه‌ها به ثمر می‌رسد.
کد خبر: ۵۶۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 15 February 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی در مجمع بسیجیان شهرستان اراک با اشاره به برگزاری دومین مجمع بسیجیان اظهار داشت: مجمع بسیجیان شهرستان اراک پس از گذشت حدود 6 سال فعالیت مسیر خود را پیدا کرده و در مسیر صحیح حرکت می‌کند.

وی افزود: شورای اقشار مجمع و کارگروه‌ها فعال بوده و همچنان بر اهدافی که بر پایه هم‌اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی بوده استوار است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: انتظار می‌رود که روند کار شورای اقشار و کارگروه‌ها با فعالیت بیشتری پیش برود که در این راستا نیازمند تشکیل اتاق فکر به سبب کاهش آسیب اجتماعی و جذب بیشتر بسیجیان و یافتن راهکار هستیم که باید از سایر افراد ایده پرداز و اثرگذار برای نتیجه بهتر در اتاق فکر استفاده کنیم.

رضایی عنوان کرد: طرح‌های ارائه شده در مجمع و بررسی آنها باید از شکل صورتجلسه‌ای خارج شده و به شکل عملی و فیزیکی به اجرا درآید و این هدف با رویکرد جذب تفکرات جدید و توانمند همراه با تعامل کارگروه‌ها به ثمر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: راهکارهای ارائه شده از سوی کارگروه‌ها پس از مطالعات و بررسی در مجمع عمومی به تصویب رسیده و سپس راهکارهای درون‌سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون‌سازمانی به مدیران شهرستان ارائه شده و در پایان هر سال از عملکرد طرح‌هایی که تصویب شده‌اند گزارش گرفته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: مرکز راهبردی بسیج یکی از مکان‌های تولید فکر و ایده است که با برگزاری کارگاه‌های تخصصی و جذب ایده‌های جدید بسیاری از مشکلات را شناسایی کرده و برای رفع آنان به دنبال راهکار می‌رود، کارگروه‌ها در تمامی حوزه‌ها فعالیت دارند که کاهش آسیب‌های اجتماعی در اولویت قرار دارد.

 رضایی ادامه داد: در راستای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی کارگروه‌های اقتصادی با تمام تلاش به‌دنبال اجرایی کردن بهترین طرح‌ها برای توسعه اقتصادی هستند که امنیت و توسعه اقتصادی در زمینه بهبود و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد.

در این مجمع 3 طرح با موضوعات اقتصادی و اجتماعی ارائه شد، طرح اقتصادی با عنوان طبیعت‌گردی و با رویکرد اقتصاد مقاومتی با برنامه اجرای اکوتوریسم در چند روستای استان با رای حداکثری به تصویب مجمع رسید، 2 طرح دیگر هم با موضوع اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک و همچنین طرح آموزش کارگاهی مهارت‌های ارتباطی خانواده باهمسران شاغل هم از دیگر طرح‌ها بودند که با آرای بالا تصویب شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار