تابناک مرکزی گزارش می دهد:
تابناک مرکزی: عشق به ارزش های اسلام ناب محمدی که بستر خدمتگزاری خالصانه را به مردم فراهم می آورد سبب شده است جمعی از جوانان انقلابی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به افراد نیازمند گروهی جهادی شهید هدایت را تشکیل دهند.
کد خبر: ۵۶۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲ 13 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، جمعی از جوانان نسل سوم انقلابی که وارد چهل سالگی خود شده است و تار و پودشان گره خورده است به باورهای انقلابی و منویات امام انقلاب که حمایت از محرومان و مستضعفان از ویژگی های بارزش بود با محوریت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران که البته محدود به این دانشگاه نمی شود و از دانشگاه‌های دیگر تهران و سایر استان‌های کشور هم نیروی جذب کرده اند با هدف ارائه خدمات رایگان در سه حوزه دندانپزشکی، پزشکی و دامپزشکی و کار درمانی و فرهنگی در مناطق محروم گروهی تشکیل داده اند بنام شهید هدایت که پیوند خورده اند بنام و البته مرام شهید «احمد هدایت» دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه تهران که در دفاع مقدس به شهادت رسید.

چرا بنا کردم از الفاظ و تکیه های انقلابی برای معرفی این گروه جهادی استفاده کنم از آن جهت است  که حضرت روح الله را بانی و مبتکر اصلی فرهنگ و روحیه جهادی در عصر حاضر باید بدانیم که با تکیه بر فرهنگ جهادی صدای انقلاب را به گوش دور افتاده ترین نقاط ایران اسلامی رساند.

اندیشه های تابناک امام خمینی بعد از استقرار حکومت اسلامی و برافراشته شدن پرچم استقلال آزادی جمهوری اسلامی در این دیار همه قشرهای معتقد به اسلام ناب محمدی را دعوت به تشریک مساعی کرد که تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران یک روز در مقابل عداوت های دشمنان و ضد انقلاب خون سرخ مردان مرد روزگار در جنگ تحمیلی را طلب کرد و امروز نیز به همت و باور جوانان انقلابی و ادامه دهندگان راه شهدا دل بسته است.

عشق به ارزش های اسلام ناب محمدی که بستر خدمتگزاری خالصانه را به مردم فراهم می آورد شاکله اصلی فعالیت های جهادی است که در سالیان اخیر پر رنگ تر شده است و امروز محمد صفی خانی، دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سایر دوستانش را ترغیب کرده است با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استمرار و تکثیر حرکت های جهادی در جهت جلب رضای الهی به ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم و خدمت رسانی به مردم قدم بردارند.

بیستم بهمن ماه بود که گروه جهادی شهید هدایت در قالب اردویی یک روزه برای ارائه خدمات درمانی به کودکان مناطق محروم تهران با استقرار در کلینیک امام خمینی (ره) تهران به ارائه خدمات درمانی به کودکان پرداخت.

صفی خانی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی در تشریح اردوی جهادی انجام شده در کلینیک امام خمینی تهران اظهار کرد: گروه جهادی شهید هدایت با همکاری جامعه وعاظ انقلابی که مسئولیت شناسایی کودکان نیازمند درمان از دو محله دولتخواه و دولت آباد شهرری را برعهده داشت قریب 80 نفر از کودکان پنج تا تا 13 ساله را تحت درمان قرار داد.

وی با اشاره به اینکه 48 نفر در اردوی جهادی شهید هدایت در کلینیک امام خمینی حضور داشتند گفت: هفت دندانپزشک عمومی، سه دندانپزشک متخصص، یک پزشک عمومی و 10 دانشجوی دندانپزشکی به عنوان دستیار به همراه تیم فرهنگی و پشتیبانی ارائه خدمات به کودکان را بر عهده داشتند.

صفی خانی از اجرای فاز دوم ارائه خدمات درمانی به کودکان محله های مزبور در نیمه اسفندماه در کلینیک امام خمینی خبر داد و گفت: گروه جهادی شهید هدایت نوروز 97 با تیم کامل پزشکی دندانپزشکی، دامپزشکی و فرهنگی برای ارائه خدمات درمانی عازم استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در اردوهای جهادی شهید هدایت می توانند از طریق دنبال کردن کانال اطلاع رسانی این گروه به نشانی: jahadi_Hedayat@ از آخرین برنامه ها و اقدامات گروه جهادی شهید هدایت مطلع شوند.

گروه جهادی شهید هدایت تجلی وابسته بودن پزشکان انقلابی

گروه جهادی شهید هدایت تجلی وابسته بودن پزشکان انقلابی

گروه جهادی شهید هدایت تجلی وابسته بودن پزشکان انقلابی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار