نماينده ولي فقيه در استان مركزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رژه نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ تیر خلاص به رژیم شاهنشاهی بود.
کد خبر: ۵۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 08 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار با جمعی از فرماندهان، افسران و سربازان پادگان حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران را به یک قدرت بی چون و چرا در منطقه تبدیل کرده است.

امام جمعه اراک ادامه داد: بسیاری از عناصر سوخته انقلاب اسلامی به خصوص منافقین کوردل پس از پیروزی انقلاب، مقوله انحلال ارتش را مطرح کردند اما امام راحل که به ولایی بودن نیروهای خدوم ارتش ایمان داشتند با نامگذاری روز ارتش، به این قائله پایان دادند.

وی اضافه کرد: امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای حفاظت از دستاوردهای نظام، دستور تشکیل سپاه را دادند و با اقتدار هر چه تمام، از ارتش نیز دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: فرماندهان و افسران نیروهای زمینی، هوایی و دریایی ارتش در جنگ تحمیلی حضوری موثر و برجسته داشتند و بسیاری از آنها نیز مانند شهید فلاحی در راه صیانت از کیان ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ارتش بزرگترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است که با 48 هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور دارد.

وی اظهار کرد: جوانان مومن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت ها و حماسه های به یاد ماندنی خلق کردند.

آیت اله دری نجف آبادی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری به عنوان نماد مردم سالاری دینی در همه جای دنیا شناخته شده است و ملت همیشه در صحنه ایران باید برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، حمایت همه جانبه از ولایت فقیه داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار