تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های درمانی را در این شهرستان افتتاح می‌کند.
کد خبر: ۵۶۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 08 February 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید راشد جزایری اظهار کرد: مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های درمانی را در این شهرستان افتتاح می‌کند.
وی افزود: اولین پروژه‌ مرکز دیالیز شهر هفشجان بوده که با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان که صرف تعمیرات و تجهیز این مرکز شده است افتتاح می‌شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد ادامه داد: مرکز دیالیز شهر هفشجان با 6 تخت مخصوص دیالیز به 26 بیماری که در این مرکز به سر می‌برند خدمات ارائه می‌دهد تا عملیات تعویض خون برای این بیماران در همین شهر صورت گیرد.
جزایری با اشاره به افتتاح آزمایشگاه مرکزی شهرستان شهرکرد، عنوان داشت: ساختمان دو طبقه این آزمایشگاه توسط فردی خیر ساخته شده است و همه آزمایش‌های میکروبی و بیولوژیکی در این آزمایشگاه انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی ساختمان‌ها درمانی در سطح شهرستان شهرکرد استیجاری هستند بنابراین در راستای طرح تحول نظام سلامت چهار باب ساختمان به ارزش سه میلیارد تومان در این شهرستان خریداری و تجهیز شده که فردا افتتاح می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار