تابناک مرکزی: جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند گفت: عامل آتش سوزی مرکز خرید قائم این شهرستان با تلاش نیروهای انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 07 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا رفیعی افزود: اختلاف و انتقام جویی یکی از کسبه سبب آتش سوزی این مرکز خرید بوده است.

وی اظهار کرد: در بامداد روز شانزدهم بهمن ماه با اعلام گزارشی از حریق مرکز خرید قائم در خیابان انقلاب شهرستان شازند، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرارگرفت و با اقدامات تخصصی مأموران انتظامی، عامل این آتش سوزی در مدت زمانی کوتاه، شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند گفت: در بازرسی از منزل این فرد تمامی لوازم و وسایلی که این فرد برای آتش سوزی مورد استفاده قرار داده بود، کشف شد.

سرهنگ رفیعی افزود: متهم در اعترافات خود اذعان کرد، از مدت ها قبل با یکی از کسبه همجوار خود که هر دو فروشنده یک نوع کالا بودند، اختلاف و چند نوبت با یکدیگر مشاجره داشته اند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه از زمان خرید اجناس توسط مغازه دار رقیب خود مطلع بوده، در شب حادثه با برداشتن ریموت درب ورودی، وارد مرکز خرید شده و اقدام به آتش سوزی مغازه می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند گفت: در این آتش سوزی 16 مغازه در آتش سوخت و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار