فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی: فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بيش از 279 میلیارد ریال کالای قاچاق در 10 ماهه امسال خبر داد و گفت:‌ در اين عمليات ها هزار و 409 قاچاقچي كالا دستگير و به مراجع قضائي معرفي شدند.
کد خبر: ۵۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 07 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سردارکیومرث عزیزی در تشریح این خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در راستای مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا به عنوان پدیده شوم اقتصادی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدامات گسترده ای در استان با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات نیروی انتظامی انجام شده است.

وی افزود: با اجرای طرح های مختلف در محورهای مواصلاتی استان در 10 ماهه امسال مأموران انتظامی استان موفق به کشف 279 میلیارد و 237 میلیون و 581 هزار ریال انواع کالای قاچاق شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به دستگیری هزار و 409 قاچاقچی در این زمینه خاطرنشان کرد: در اين عمليات ها تعداد 456 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شده است.

عزیزی با بیان اینکه هزار و 364 فقره پرونده در رابطه با کالای قاچاق تشکیل شده است؛ اظهار داشت: ارزش 72 پرونده متشکله بالای یک میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: مقابله و مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق از مهم ترین اولویت های پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی است که با استفاده از تمام توان اجرایی و امکانات موجود در دستور کار مجموعه انتظامی استان مرکزی قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار