تابناک مرکزی: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۴۶روستای شهرستان شازند از سد کمال صالح، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 05 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، چهار طرح عمرانی با حضور استاندار مرکزی در شهرستان شازند به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، طی روز جاری از طرح های انتقال آب به پنج روستای شهرستان شازند بهره برداری و کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۴۶روستای شهرستان  شازند از سد کمال صالح بر زمین زده شد.

طرح انتقال آب به پنج روستای دولتشاه، چقاسیاه، واشه، فیزیانه و کرک شهرستان شازند که امروز به بهره برداری رسید، بیش از ۸۰۰خانوار را از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار ساخت.

پروژه آبرسانی به ۴۶روستای شهرستان  شازند از سد کمال صالح نیز با تخصیص اعتبار ۱۹میلیارد ریال آغاز شده که برای تکمیل این طرح ۴۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهره برداری از سیلوی غلات شرکت تعاونی روستایی هندودر و افتتاح فاز نخست پروژه مجتمع ایران زمین مهاجران از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان شازند طی چهارمین روز از ده فجر بود که برای اجرای این دو پروژه حدود ۳۳میلیارد ریال هزینه صرف شده و برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

گفتنی است طی سفر استاندار مرکزی به شهرستان شازند در چهارمین روز از دهه فجر، مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهیدان مهاجران برگزار شد و همچنین از دو خانواده شهید دیدار و دلجویی به عمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار