تابناک مرکزی: فیلمهای سینمایی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در اراک اکران می شوند .
کد خبر: ۵۶۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام صدا و سیما؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در این جشنواره  42 فیلم در بخش عمومی پخش می شود و پنج فیلم از این مجموعه به صورت ویژه به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

شریفی افزود : اکران و پخش فیلم ها به جز گروه کودک و نوجوان تا روز 22 بهمن‌ماه در پردیس سینمایی عصر جدید اراک ادامه دارد.

مدیر انجمن سینمایی جوان استان مرکزی هم ، با اشاره به بهای 10 هزار تومانی بلیط فیلمهای جشنواره گفت: علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به گیشه بلیط فروشی در پردیس سینمایی عصر جدید اراک مراجعه کنند .

عبدالمجیدی افزود: این فیلم ها در 3 سانس هر روز بعد از ظهرها و فیلمهای مخصوص کودکان صبح ها ساعت 10در این سینما به مدت 9 روز اکران می شود .

 فیلم های رهایی از بهشت به کارگردانی علی نوری اسکویی، آباجان به کارگردانی هاتف علیمردانی، ایستگاه اتمسفر به کارگردانی مهدی جعفری، شماره 17 سهیلا به کارگردانی محمود غفاری، کارگر زنده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی، اشنوگل به کارگردانی هادی حاجتمند، پشت دیوار سکوت به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و رگ خواب به کارگردانی حمید نعمت اله از جمله فیلم های بخش مسابقه جشنواره فجر است که در اراک اکران می شود.

همچنین فیلم های مادری به کارگردانی رقیه توکلی ، 21 روز بعد به کارگردانی محمدرضا خردمندان ، سد معبر به کارگردانی محسن قرآیی ، ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده ، خفگی به کارگردانی فریدون جیرانی ، دریاچه ماهی به کارگردانی مریم دوستی، ماجان به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده از دیگر فیلم های جشنواره بین المللی فجر است که در سینما عصر جدید اراک اکران می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار