مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌اله استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌اله استان مرکزی گفت: همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح ویزیت رایگان در مراکز درمانی و بهداشتی سپاه روح‌اله استان مرکزی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 04 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ ابوالفضل غریبی مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌اله استان مرکزی؛ ضمن گرامیداشت ایام اله دهه فجر با تاکید بر اینکه تحولات عظیمی به برکت انقلاب اسلامی در کشور رخ داده است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز مردم شاهد تحولاتی عظیم در عرصه‌های مختلف هستند که که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از هزاران دستاورد انقلاب است.

وی افزود: افزایش امید به زندگی و همچنین ارائه خدمات درمانی و سلامت روستایی تنها بخشی از دستاوردهای انقلاب است در حوزه سلامت است و  وضعیت بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای کشور به هیچ عنوان قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه روح‌اله با اشاره به اقدامات این معاونت در دهه فجر گفت: این طرح در دو مرکز درمانی اراک و شهرهای محلات، خمین و ساوه اجرا و تمامی مراجعه کنندگان از خدمات ویزیت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

غریبی عیادت از جانبازان و خانواده معظم شهدای بستری در بیمارستان و نیز جانبازان و خانواده‌های شهدا که بیماری خاص دارند را در دستور کار خود داریم.

وی برگزاری همایش به منظور گرامیداشت دهه فجر با حضور شاغلین مراکز درمانی و فضاسازی مناسب این ایام را از دیگر برنامه‌های اجرایی این معاونت در طول دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار