تابناک مرکزی: مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر گفت: میزان مصرف برق در بخش صنعت استان مرکزی در مقایسه با شاخص کشوری ۳۰درصد بیشتر است.
کد خبر: ۵۵۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 25 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، فرهاد شبیهی در آیین افتتاح طرح آبرسانی به خمین در محل بیت حضرت امام خمینی(ره) در خمین  اظهار کرد: میانگین مصرف انرژی برق در بخش صنعت استان مرکزی ۶۵ درصد است در حالی که این رقم در کشور ۳۵ درصد می باشد.

 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر بیان کرد: مصرف بیشتر برق در صنعت استان مرکزی به دلیل استقرار واحد های صنعتی کوچک و بزرگ است و این استان ظرفیت بسیار مطلوبی برای جذب سرمایه گذار در بخش صنعت دارد.

شبیهی ادامه داد: شرکت برق منطقه ای باختر سه استان مرکزی، همدان و لرستان را  با دو میلیون مشترک تحت پوشش قرار داده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای باختر خاطرنشان ساخت: علاوه بر مصرف برق در بخش کشاورزی ۸۰ درصد انرژی استان مرکزی در بخش مولد مصرف می شود که حائز اهمیت است.

استان مرکزی با کسری ۲۳۰میلیون مترمکعبی آب مواجه است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی نیز در این مراسم گفت: ۸۵درصد از منابع آبی استان مرکزی در سفره های زیرزمینی است و این استان با کسری مخزن ۲۳۰میلیون مترمکعبی مواجه است.

عزت الله آمره ای ادامه داد: اجرای احکام برخورد با بهره برداری از چاه های غیر مجاز و استفاده از کنتورهای حجمی اقدامی در خصوص جبران کسری منابع آب در این استان است که با اجرای این اقدام، بهره برداری از چاه های غیر مجاز سیر نزولی یافته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار