مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه سمن های جوانان استان مرکزی ظرفیت های ملی و فراملی دارند خواستار افزایش اعتبارات توانمند سازی سمن ها در قالب حمایت از طرح ها شد.
کد خبر: ۵۵۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 24 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی; عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در انتخابات مجمع استانی سمن های جوانان استان مرکزی که با حضور دکتر نوراله پاشا معاون مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان, در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد با بیان اینکه سمن های جوانان استان مرکزی دارای ظرفیت های ملی و فراملی هیتند گفت: اعتبارات توانمند سازی سمن ها در قالب حمایت از طرح ها باید افزایش پیدا کند.

حقدادی افزود: متاسفانه اعتبارات اختصاص یافته برای حمایت از طرح های سمن های جوانان استان مرکزی مبالغ کمی است که جوابگوی توانمندی های جوانان این استان نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان ساخت: با مطرح کردن طرح های مورد تایید سمن های جوانان استان در کمیسیون ها و کارگروه های تخصصی استان تلاش می کنیم از حمایت های استانی نیز برای اجرایی شدن طرح ها استفاده کنیم.

حقدادی افزایش تعداد سمن های حوزه جوانان را از جمله سیاست های دولت تدبیر و امید عنوان کرد که در استان مرکزی رشد قابل قبولی داشته است و گفت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته شاهد افتتاح خانه جوان استان مرکزی در دهه مبارک فجر باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با گلایه از پایین بودن تعداد سمن ها در شهرستان هایی چون ساوه که از جمعیت بالای 200 هزار نفر برخوردار است عنوان کرد: جای خالی برنامه ویژه جوانان برای مطرح کردن خواسته به حق جوانان در سیمای آفتاب دیده می شود که با رایزنی های صورت گرفته و استقبال مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی امیدواریم شاهد راه اندازی برنامه ای خاص جوانان باشیم ضمن اینکه سمن های جوانان می توانند در تولید محتوا در این بخش نقش آفرین باشند.

گفتنی است در پایان انتخابات مجمع سمن های جوانان استان مرکزی علی جانباز, علی شفیعی, مریم غفاری, سینا صدیقی, سعید رحیمی مهر, زهرا غفاری, سعید جلائی, میلاد عرب و عباس پور وطن به عنوان اعضا اصلی و رضا رحیمی و فروزان سادات سیدی به عنوان دو عضو علی البدل حائز حداکثر آراء شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار