تابناک مرکزی: نماینده مردم محلات و دلیجان با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است، افزود: هیات رئیسه مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس قانون عمل نکرد و در این باره کوتاهی کرده است.
کد خبر: ۵۵۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 18 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان؛ با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز و پرداخت بدهی های سرمایه گذاران این مؤسسات گفت: از چندی قبل طرح سؤال از رئیس جمهور در بین نمایندگان مجلس مطرح شد و بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس خواستار این موضوع شدند که امیدواریم هر چه زودتر به این موضوع از سوی هیات رئیسه مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است، افزود: هیات رئیسه مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس قانون عمل نکرد و در این باره کوتاهی کرده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص رسیدگی به وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و پرداخت بدهی سرمایه‌گذاران این مؤسسات، اعضای هیات دولت جلساتی را با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برگزار کرده‌اند که این جلسات هم نتیجه روشنی نداشته است.

سلیمی با تأکید بر اینکه علی‌رغم پیگیری‌ها، بخشی از بدهی‌ها با تأخیر معنادار پرداخت شده است، گفت: با همه پیگیری‌های صورت گرفته همچنان بخشی از این مطالبات هنوز پرداخت نشده و همین موضوع سبب اعتراضات مردمی شده است.

وی اضافه کرد: این سؤال مطرح است که اگر مؤسسات غیرمجاز مجوز فعالیت نداشتند چرا با تابلوی رسمی و حتی با تبلیغ در رسانه‌های رسمی اعلام موجودیت می‌کردند و با مردم را با سودهای بالا فریب می‌دادند و بانک مرکزی هم با آنها مقابله نکرد؟

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولت هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی مؤسسات اقدام کند تا با برگرداندن سرمایه به مردم مشکلات آن‌ها کمتر شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار