وزیر جهاد کشاورزی:
تابناک مرکزی: وزیر جهاد کشاورزی گفت: بازاریابی هدفمند و بهره گیری از فناوری های نوین کشت، رونق بخش اقتصاد کشاورزی در کشور است.
کد خبر: ۵۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 18 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود حجتی روز پنجشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان خنداب، افزود: رفع تنگناهای مالی در زمینه عمل به تعهدات بیمه کشاورزی از برنامه های در دست انجام است و دولت می کوشد در سایه ساز و کارهای اصولی، بازه زمانیِ پرداخت غرامت به بهره برداران را کاهش دهد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مشارکت جویی اثربخش بهره برداران و حمایت های دولت در زمینه تسهیل صدور مجوزها و اعطای تسهیلات، کلید عبور از مشکلات بخش کشاورزی است.

حجتی بیان کرد: بیمه بازنشستگی ضریب ایمنی در کار را در بخش کشاورزی تضمین کرده و نقش کلیدی در افزایش رغبت و ماندگاری بهره برداران در روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها دارد.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: شهرستان خنداب در زمینه تولید انگور ظرفیت های ارزشمندی دارد و با بهره گیری از روش داربست، می توان تولید انگور در این شهرستان را ۲ تا سه برابر افزایش داد.

وی گفت: هزینه روش داربست در تولید انگور پایین است و نقش موثری در افزایش درآمد برای کشاورزان دارد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: حمایت کمرنگ در حوزه بازاریابی در گذشته؛ پای واسطه ها را به بخش کشاورزی باز کرده و موجب شده تا سودآوری از جیب تولید کننده به سمت دلالان سوق پیدا کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار