" حمید کاظمی " و " روح الله باقری " دو مهاجم این فصل تیم خونه به خونه مازندران که پیش از این گمانه زنی در باره جدایی آنها از تیم قوت گرفته بود ، اکنون اعلام کرده اند که تا پایان فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در این تیم ماندنی شدند.
کد خبر: ۵۵۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 16 January 2018

به گزارش تابناک : این دو مهاجم در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک و پس از پیروزی تیم خونه به خونه در مقابل مس کرمان زمزمه جدائی سر داده بودند.
مدیراطلاع رسانی باشگاه خونه به خونه   گفت که کاظمی و باقری پس از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشتند ، به ماندن در تیم متقاعد شده اند .
محمد نعمتی افزود که این دو بازیکن دوشنبه شب با " قاسم حسن زاده امیری " مالک باشگاه خونه به خونه نشست داشتند و مجاب شدند، تا پایان فصل در بابل حضور داشته باشند.
وی گفت که این دو بازیکن از امروز در تمرینات گروهی تیم خونه به خونه حاضر خواهند شد تا خود را برای حضور قدرتمندانه مقابل صبای قم آماده کنند.
 باشگاه خونه به خونه همچنین دوشنبه شب با " دراگان اسکوچیچ " کروات که سابقه هدایت تیم های لیگ برتری فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی را درکارنامه دارد، برای سپردن سکان هدایت این تیم تا پایان رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور به توافق دست یافت.
جواد نکونام سرمربی سابق تیم فوتبال خونه به خونه مازندران پس از شکست هفته هجدهم رقابت ها ، در تمرینات این تیم حاضر نشد و پس از اعلام استعفای خود با مسئولان این باشگاه و توافق دوطرف از جمع بابلی ها جدا شد.
تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با 32 امتیاز در رده چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دارد.
نماینده فوتبال مازندران در چهارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال کشور اول بهمن ماه در ورزشگاه تختی قم میهمان تیم صبای این شهر است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار