تابناک مرکزی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: در مقایسه با سال تحصیلی گذشته جذب دانشجو در این دانشگاه 40 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۵۵۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 15 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، دکتر عباسعلی حیدری در دومین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان دارای 35 هزار دانشجو و بیش از 800 عضو هیات علمی تمام وقت است و بیش از 50 درصد اعضا دارای مرتبه استادیاری و بالاتر هستند.

وی با اشاره کاهش 40 درصدی جذب دانشجو به نسبت سال تحصیلی گذشته در سال جاری و ادامه‌دار بودن این روند بیان کرد: این کاهش یکی از مسائل غیرقابل انکار در سطح جمعیت دانشجویی کشور است و بر همین اساس باید راهبرد و مسیر حرکت را تغییر داد.

حیدری تصریح کرد: باید به سمت و سویی حرکت کرد که جذب سرمایه غیرشهریه‌ای تحقق یابد و با توجه به پتانسیل علمی و توانمندی عظیم دانشگاه باید در عرصه پژوهش و صنعت با قدرت بیشتری وارد شد و در مسیر جذب سرمایه جدید حرکت کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی افزود: باید به سمت پژوهش‌های دانش‌بنیان سوق یافت و برنامه‌ها را در جهت افزایش سرعت و جهت‌گیری در مسیر تدوین شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار