تابناک مرکزی: استاندار مرکزی از دیدار مدیران اجرایی استان با وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف برطرف کردن مشکلات شرکت هپکوی اراک خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 15 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از بسیج، استاندار مرکزی از دیدار مدیران اجرایی استان با وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف برطرف کردن مشکلات شرکت هپکوی اراک خبر داد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سهام‌دار اصلی شرکت هپکو با ۶۱ درصد سهام انصراف خود را علنی کرده و به‌طور رسمی انصراف داده از نظر ما از گردونه مدیریتی شرکت هپکوی اراک خارج شده و هیچ دخل و تصرفی در این شرکت ندارد.

آقازاده افزود: درحال حاضر دو تا سه سهام‌دار جدید متقاضی دریافت سهام شرکت هپکو هستند که امیدواریم با تعیین تکلیف بدهی‌های شرکت سهام این شرکت در اختیار بهترین گزینه قرارگیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی اظهار داشت: سازمان مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طرحی را تهیه کرده و به هیئت دولت برده و مصوبات قبلی را هم گرفته که ۳ هزار دستگاه لودر، گریدل، غلطک و بیل مکانیکی از هپکو خریداری کند.

وی تصریح کرد: این ۳ هزار دستگاه پنج تا شش سال کار هپکو را تضمین می‌کند، به طور قطع سفارشاتی هم از ادارات و پیمانکاران دیگر دارند و هپکو فعال می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار