مدیران باشگاه خونه به خونه مازندران پس از یک هفته از ارائه استعفای 'جواد نکونام' سرمربی این باشگاه ، روز دوشنبه با این استعفا و جدایی کاپیتان سابق تیم ملی از جمع بابلی ها موافقت کردند.
کد خبر: ۵۵۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک : مالک باشگاه خونه به خونه در این باره  گفت : با وجود دلخوری هایی که فوتبال دوستان بابلی بابت تعطیلی تمرین تیم و غیبت نکونام در تمرینات از این مربی داشتند ، باشگاه تا دیروز استعفای او را قبول نکرده بود و امیدوار بودیم نکونام به بابل برگردد و خونه به خونه را در بازی یکشنبه همراهی کند.
قاسم حسن زاده افزود : متاسفانه ، نکونام با وجود مخالفت باشگاه ، روی خواسته خود برای جدایی از تیم پافشاری داشت و با این که با استعفایش موافقت نشده بود در بازی روز گذشته برابر مس کرمان به بابل نیامد و حتی یک تماس تلفنی را هم از ما دریغ کرد.
وی ادامه داد : سرمربی جدید تیم خونه به خونه مازندران حداکثر تا امشب انتخاب و معرفی خواهد شد.
مالک خونه به خونه مازندران در عین حال از مهران نجفی ، پیروز جغتاپور ، رضا تقوی و مهران برزگر از مربیان این باشگاه که در بازی روز گذشته برابر مس کرمان به نتیجه پیروزی دست یافتند، قدردانی کرد وگفتکه این کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه می دهد و فقط یک سرمربی جدید به اتفاق یک دستیار به جمع آنها اضافه می شوند.
حسن زاده همچنین از جواد نکونام در مدت حضورش در تیم خونه به خونه به عنوان سرمربی و مهدی هاشمی نسب ، یوسو ، خانبان و غبیشاوی در کادرفنی این تیم قدردانی کرد.
تیم خونه به خونه مازندران روز یکشنبه در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور بدون حضور جواد نکونام با نتیجه 2 بر 1 تیم مس کرمان را شکست داد و با 32 امتیازبه رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.

 

 

 

منبع : ساعت 24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار