تیم برق جدید فارس مقابل تیم راه‌آهن تهران به تساوی بدون گل دست یافت.
کد خبر: ۵۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 15 January 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم راه‌آهن تهران رفت. دیدار این دو تیم در نهایت بدون گل به تساوی انجامید.

حسین ملک علیایی، وحید سبزی، وحید جلالی‌نیا، پوریا زارع، ایمان کیانی، میثم شاه‌مکوند، مجید جلالی‌فر، حمید نوری، وحید شاکر، مرتضی سنجانکی و مجتبی زارعی در ترکیب اولیه تیم برق با سرمری‌گری اسماعیل اسماعیلی قرار داشتند.

در ابتدای نیمه دوم میثم شاه مکوندی به دلیل دو کارته شدن از زمین اخراج شد و برق جدید فارس در ادامه با 10 بازیکن مقابل راه‌آهن بازی کرد. اخراج سرمربی تیم راه آهن نیز از حاشیه‌های این دیدار بود.

تیم برق با کسب این یک امتیاز 32 امتیازی اما با دو پله سقوط به رده ششم جدول رسید. تیم‌های نفت مسجد سلیمان، بادران تهران و نساجی مازندران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم نفت مسجد سلیمان 2 بر یک صبای قم را شکست داد. فجر شهید سپاسی 3 بر صفر از سد ماشین‌سازی تبرییز گذشت، بادران تهران با 3 گل ایرانجوان بوشهر را پشت سر گذاشت. تیم آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بدون گل به تساوی دست یافتند.

خونه به خونه بابل 2 بر یک مس کرمان را شکست داد. گل گهر سیرجان 3 بر یک نساجی مازندران را مغلوب کرد. شهرداری تبریز 2 بر یک از سد شهرداری ماهشهر گذشت. دیدار تیم‌های ملوان و اکسین البرز نیز بدون گل به تساوی انجامید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار