مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی:
تابناک مرکزی: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی با اشاره به لزوم دشمن‌شناسی در جامعه اسلامی گفت: داشتن بصیرت مهم‌ترین مؤلفه برای مقابله با جنگ نرم است.
کد خبر: ۵۵۱۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 13 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی در در دومین جلسه آموزشی تخصصی مدیران استان مرکزی که با حضور عسگریان معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور، عابدینی مدیر آموزش کمیته امداد کشور مدیران کمیته امداد استان مرکزی در سالن آیت ا... اراکی برگزار شد بابیان اینکه کمک و دستگیری محرومان سیره انبیا و اولیای الهی است، گفت: بزرگ‌ترین افتخار کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد مردمی این است که نام امام بر تارک آن می‌درخشد.

وی با اشاره به لزوم دستگیری از محرومان در جامعه اسلامی مطرح کرد: محرومان باید به‌حق واقعی خود برسند و کار کمیته امداد در دستگیری از محرومان و بسترسازی توانمندی اقتصادی و فرهنگی در آن‌ها قابل‌تقدیر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی با تأکید بر ایجاد فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان تحت حمایت گفت: توانمندی مددجویان و اقشار محروم در ابعاد مختلف فکری، فرهنگی، اقتصادی و شکوفایی استعدادهای درونی سرافرازی پرچم افتخار، آبرو و عزت برای امدادگران این نهاد است.

وی بهترین مسیر برای ریشه‌یابی بصیرت را تدبر درآیات الهی عنوان و بیان کرد: تمام مشکلات داخلی کشور از بدو انقلاب تاکنون ریشه در دو نگاه متفاوتی دارد که از صدر اسلام تاکنون این دو نگاه متفاوت منشأ تمام مشکلات در جوامع اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام رضوی راد افزود: در دیدگاه اول مشروعیت حکومت منشأ الهی دارد و پیغمبر علاوه بر ارسال وحی مجری آن نیز هست و در دیدگاه دوم حکومت مشروعیت خود را از مردم می‌گیرد و منشأ مشروعیت مردم هستند و تبیین این دو دیدگاه توسط مدرسان و علما به‌صورت اصولی و کارشناسی از نیازهای امروز جامعه در همه بخش‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی در پایان با اشاره به لزوم دشمن‌شناسی در جامعه اسلامی بیان کرد: دشمنان انقلاب از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به شکل‌های مختلف با عناوین براندازی سخت در اوایل انقلاب و براندازی نرم در ساله‌ای اخیر به دشمنی با نظام اسلامی پرداختند و داشتن بصیرت مهم‌ترین مؤلفه برای مقابله با جنگ نرم است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار