تابناک مرکزی: رئیس هیات ورزش همگانی استان مرکزی گفت: طبق قانون مدیریت شهری، پرداختن به ورزش همگانی از وظایف شهرداری ها است، بنابراین بایستی به این حوزه ورود یابند.
کد خبر: ۵۵۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸ 10 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از مهر، نصرالله نان بده در جلسه هم اندیشی ورزش همگانی خمین اظهار داشت: حضور حداکثری خانواده ها و نسل جوان در همایش ملی صبح و نشاط خمین، از طریق همکاری و تعامل دستگاه های ذیربط مدنظر قرار گیرد.

رئیس هیات ورزش همگانی استان مرکزی افزود: ورزش همگانی مدیریت می طلبد تا زمینه نشاط و تحکیم جامعه و خانواده را فراهم کند که محقق شدن این مهم نیازمند اطلاع رسانی از طریق دستگاه های اجرایی است.

نان بده بیان کرد: بهره گیری از مفاخر و مناطق گردشگری تولیدات و صنایع دستی خمین و قهرمانان حوزه ورزش در همایش ملی صبح و نشاط برای شناخت هرچه بیشتر  زادگاه امام راحل در سطح ملی در دستور کار قرار دارد.

رییس هیات ورزش همگانی استان مرکزی تصریح کرد: امید است با هماهنگی دستگاه های مرتبط در همایش ملی صبح و نشاط، شاهد خلق حضور گسترده ورزشی و فرهنگی در شهرستان خمین باشیم.

نان بده عنوان کرد: ورزش و سلامتی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و دانشکده علوم پزشکی خمین در این زمینه در برگزاری برنامه های مرتبط موفق عمل کرده است.

رییس هیات ورزش همگانی استان مرکزی با بیان اینکه نقش بانوان در  ترویج و توسعه ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: بانوان می توانند ورزش را به درون خانواده ببرند که این امر زمینه تحکیم نشاط و سلامت خانواده را فراهم می کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار