در آستانه سالگرد قیام مردم قم؛
قائم مقام وزیر کشور، استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در آستانه قیام خونین ۱۹ دی با خانواده یکی از شهدای این روز دیدار کردند.
کد خبر: ۵۴۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵ 09 January 2018

به گزارش تابناک قم،‌ سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور، سید مهدی صادقی استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه سالروز قیام خونین مردم قم با حضور در منزل شهید محمدرضا انصاری با خانواده این شهید قیام ۱۹دی‌ دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار قم در این دیدار اظهار داشت: شهدای ۱۹ دی در ادامه راه شهدای ۱۵ خرداد و در دوران خفقان رژیم توانستند با برپایی قیام اثر گذار در روز ۱۹ دی حرکت عظیمی را در کشور راه انداخته و زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بصیرت مثال زدنی مردم قم در راه اندازی قیام ۱۹ دی و ولایت مداری مردم و تأثیرات این قیام برای همیشه در تاریخ زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

سید جواد هاشمی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در سخت‌ترین شرایط با داشتن بصیرت و به تبعیت از ولایت فقیه حرکت های انقلاب را آغاز کردند ،‌امید است بتوانیم در مسیر شهدا گام برداشته و ارزشهایی که شهدا برایش جان دادند را حفظ کنیم.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه بصیرت اضافه کرد: مفتخریم در ایام دهه بصیرت به دیدار خانواده شهدای ۱۹دی مشرف شدیم کسانی که خود پیشگامان بصیرت هستند و نقش تأثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

هاشمی ادامه داد: خانواده شهدا امروز سرمایه های گرانبهای انقلاب اسلامی هستند،‌ ایشان در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی با صبر، ایثار، بصیرت و بی توقع در تمامی صحنه های انقلاب حضور یافتند و از ارزشها دفاع کردند و تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب ساختند.

پدر شهید انصاری در این دیدار گفت: ‌شهدا جایگاه رفیعی نزد پروردگار دارند و دارای کرامت و مقام والایی هستند و ما به این شهادت‌ها افتخار می‌کنیم. امید است بتوانیم در راه کسب رضای خداوند و در مسیر شهدا گام برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار