رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
تابناک مرکزی: رئیس شورای اسلامی شهر اراک در خصوص طرح 55 متری گفت: بودجه لازم برای اجرای طرح 55 متری در اختیار شهرداری اراک قرار ندارد.
کد خبر: ۵۴۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 08 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ کاوه فلک افلاکی رئیس شورای اسلامی شهر اراک در گفتگوی ویژه خبری صدا  و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه ۱۵سال از تصویب طرح ۵۵متری در اراک می گذرد گفت: شورای پنجم از آغاز به کار خود جلسات متعددی را با مسئولان برای تعیین تلکلیف این طرح برگزار کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: بعد از اعتراضات مردم اجرا یا عدم اجرای این طرح در صحن رسمی شورا به رای گذاشته شد که اجرای این طرح با رای مثبت 6 نفر از اعضا شورای شهر اراک تصویب شد.

فلک افلاکی مهم ترین مشکل عدم اجرای طرح 55 متری را نبود بودجه عنوان کرد و گفت: هزینه اجرای طرح 55 در اختیار شهرداری اراک قرار ندارد و مردم نیز بعد از گذشت سالها نسبت به این موضوع بی اعتماد شده اند و اگر قرار بر اجرای طرح باشد باید دولت یا سرمایه گذار بخش خصوصی برای تامین هزینه ورود کند.

پیش از این تاجران شهردار اراک از تعیین تکلیف طرح در اوایل بهمن ماه امسال خبر داده بود و در پاسخ به مالکانی که املاک و ساختمان‌های آن‌ها در طرح ۵۵متری قرار دارند گفت: ملغی کردن این طرح در دراز مدت به نغع شهر اراک نیست، اما اجرای آن مشروط به تعیین بودجه است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار