با پیشنهاد نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت:
تابناک مرکزی: رییس جمهور با پیشنهاد نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای افزایش مبلغ وام ازدواج به ۱۵ میلیون تومان موافقت کرد.
کد خبر: ۵۴۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 08 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام خانه ملت؛ علی‌اکبر کریمی  اظهار کرد: پیشنهاد افزایش وام ازدواج از مبلغ ۱۰ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان در قالب اصلاح بند ب تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۹۷ در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.

نماینده مردم اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی  افزود: با توجه به اینکه ازدواج جوانان بحث مهمی است ضروری است نیازها و امکانات لازم برای جوانان در امر ازدواج فراهم شود. وام ازدواج هم از امکانات خوبی است که در سال‌های گذشته به تسهیل ازدواج جوانان کمک کرده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه وام ازدواج در ازای هزینه‌های هر ازدواج رقم ناچیزی است، یادآور شد: در سال‌های گذشته وام ازدواج به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافت اما با توجه به تورم سال‌های اخیر و ضرورت استفاده از منابع بانکی برای ارائه تسهیلات ازدواج و همچنین آثار خوب و مثبتی که ازدواج به لحاظ فرهنگی و اجتماعی به همراه دارد، پیشنهاد افزایش مبلغ وام را در کمیسیون اقتصادی مطرح کردیم که به تصویب رسید.

گفتنی است با موفقت رییس جمهور در جریان جلسه امروز صبح (دوشنبه )با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادی و دارایی سقف پرداخت وام ازدواج به جوانان از ده میلیون، به پانزده میلیون تومان افزایش یافت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسنی
|
United States
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
سلام اینکه پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مجلس بوده وربطی به اقای دکتر کریمی اصلا نداره ونداشته .بله ایشان ازاین پیشنهاد وتصویب احتمالی ان مطلع بوده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار