کد خبر: ۵۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 29 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره پرونده پیکان و راه آهن اعلام کرد و این رای نشان می دهد که راه آهن به لیگ یک سقوط کرده است.

کمیته استیناف در خصوص رسیدگی به پرونده باشگاه راه آهن در استفاده از بازیکن به نام مارتین کایونگو موتومبا، رای خود را به تاریخ ۲/۴/۹۴ به شرح زیر صادر کرد و روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال گذاشت:

۱- بازیکن تیم راه آهن به نام مارتین کایونگو موتومبا به شش جلسه محرومیت از فعالیت فوتبالی و پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲- نتیجه هر یک از مسابقات باشگاه راه آهن که از بازیکن مذکور در مقابل تیم های پرسپولیس تهران، نفت مسجد سلیمان، پیکان تهران، استقلال خوزستان و سایپا البرز استفاده کرده است، سه بر صفر به نفع باشگاههای فوق الذکر اعلام می شود.

بند دوم این رای نشان می دهد که تمام دفاعیات سازمان لیگ و بخش بین الملل این سازمان درباره پرونده موتومبا بی اساس بوده و در ماجرای آی تی سی وی تخلفی بزرگ رخ داده است. با سقوط راه آهن باید دید آیا مس کرمان لیگ برتری می شود یا اینکه اتفاق دیگری خواهد افتاد. فعلا همه چیز مبهم است. وضعیت نقل و انتقالات این تیم هم نامشخص است. این رای شوک به لیگ برتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار