مسوول استعدادیابی هیات تیراندازی آبادان:
مسوول استعدادیابی هیات تیراندازی آبادان با اشاره به اقدام مثبت این هیات، گفت: هدف ما از بردن این رشته به سطح مدارس، معرفی آن به جامعه در راستای توسعه ورزش همگانی و در ادامه نشانه گرفتن سکوهای قهرمانی است.
کد خبر: ۵۴۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 07 January 2018

محمدعباس رهسپار در خصوص اقدامات مثبت این هیات و بردن این رشته به سطح مدارس شهرستان آبادان، اظهار کرد: ما برای کار در رشته تیراندازی به رده‌های سنی پایه ورود کرده‌ایم و نمی‌خواهیم به صورت مقعطی کار ‌کنیم و به دنبال یک کار منسجم و هدف‌دار هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در رده سنی پایه، فرصت بیشتری برای کار کردن وجود دارد ما تصمیم گرفتیم که کار را به مدارس ببریم و روی این بخش سرمایه‌گذاری کنیم تا بازیکنان این رده‌های سنی قوی‌تر و با کیفیت‌تر شوند.

مسوول استعدادیابی هیات تیراندازی آبادان گفت: اگر چه تیراندازی باید در سالن‌های سربسته انجام شود ولی ما این مرزبندی‌ها را برداشتیم، چرا که می‌خواستیم تیراندازی را به عنوان یک ورزش همگانی ترویج دهیم و اکنون نیز کار به خوبی پیش می‌رود.

وی خاطرنشان‌کرد: تیراندازی یک رشته پرمدال است و با آموزش بازیکنان رده‌های سنی پایه، در آینده می‌توان به موفقیت‌های خوبی رسید. خدا را شکر در حال حاضر نیز مسوولان شهرستان آبادان و هیات خوزستان نیز همگی پای کار هستند و ما هم کارمان را ادامه می‌دهیم تا به هدف‌مان برسیم.

رهسپار گفت: حتی اگر مقطعی هم کار شود، نتیجه لازم صورت می‌گیرد، چرا که در نهایت می‌توان چند نفر را وارد چرخه تیراندزای خوزستان کرد. جذب این نفرات آینده شهرستان و حتی استان را تامین خواهد کرد. در حال حاضر تنها هدف من این است که به مدارس ورود کنیم که استقبال نیز خوب بوده است.

مسوول استعدادیابی هیات تیراندازی آبادان با بیان این‌که این کار در هر دو بخش مدارس دخترانه و پسرانه انجام می‌شود، عنوان کرد: پیش‌بینی‌ ما این است که تاپایان سال، 10 تا 12 مدرسه را در آبادان تحت پوشش قرار دهیم. ما هیچ مشکلی هم برای ورود این دانش‌آموزان به باشگاه‌های ورزشی نداریم.

وی تاکید کرد:‌ هدف ما معرفی رشته تیراندازی به جامعه در راستای توسعه ورزش همگانی و در ادامه نشانه گرفتن سکوهای قهرمانی است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تیراندازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار