در هفته سوم رقابت‌ها رقم خورد
سومين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي استان قم با پيروزي تيم‌هاي هما و ايران و توقف دو مدعي مقابل حريفان خود به پايان رسيد.
کد خبر: ۵۴۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 06 January 2018

به گزارش تابناک قم، مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با حضور هشت تیم هما، ایران، وحدت شریف، پیام، افشین، سوهان محمد، عقاب و پناه‌آفرین برگزار می‌شود، بازی‌هایی که به شکل رفت و برگشت به مدت 14 هفته برگزار می‌شود.


بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم علاوه بر جذابیت به واسطه تلاش تیم‌ها برای کسب مقام قهرمانی، به دلیل حضور تیم قهرمان در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان اهمیت بیشتری نسبت به سایر لیگ‌های فوتبال قم دارد و هشت تیم به دنبال این موفقیت هستند.


در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم چهار مسابقه بین هشت مدعی قهرمانی به انجام رسید و مجموعا 6 گل به ثمر رسید تا در افتی شدید و کاملا غیر منتظره، یکی از کم‌گل‌ترین هفته‌های لیگ برتر فوتبال قم در فصل 97 – 1396 شکل بگیرد.


در این هفته از رقابت‌ها تیم هما با نتیجه یک بر صفر از سد عقاب عبور کرد و مسابقه تیم‌های فوتبال افشین و سوهان محمد در پایان 90 دقیقه رقابت با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها به پایان رسید، ضمن اینکه فوتبالیست‌های پناه‌آفرین و وحدت شریف یک بر یک مساوی کردند.


پرگل‌ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم را تیم‌های یاران و پیام انجام دادند، دیداری که در آن فقط سه گل به ثمر رسید و فوتبالیست‌های تیم یاران با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دادند و سه امتیاز با ارزش این بازی را به اندوخته‌های این فصل خود افزودند تا در جدال با سایر رقبا موقعیت مناسبی برای رسیدن به مقام نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار