نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم بگوییم چرا مردم فریاد می‌زنند بلکه باید صدای مردم را شنید و اجازه دهیم قوه قضاییه در مقابله با فساد ، رانت‌خواری و آشوبگری قاطعانه وارد عمل شود.
کد خبر: ۵۴۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 06 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنور شامگاه جمعه در نهمین همایش پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت در اولین کنگره یک هزار شهید و ایثارگر روحانی استان قم که در حسینیه امام خمینی(ره) قم برگزار شد با اشاره به توطئه‌های آمریکا برای ضربه زدن به ایران اظهار داشت: آمریکا برای خدشه واردکردن به ایران از هیچ توطئه‌ای دست برنداشته و در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند.


وی به شکست آمریکا در جنگ نیابتی باهدف نفوذ رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و افزود: شکست آمریکا در ایجاد ناآرامی در شمال عراق و سپس اجیر کردن سعد حریری و نیز حمله به یمن و ایجاد جنگ داخلی نمونه‌های شکست آمریکا در منطقه است.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عامل شکست آمریکا و اسرائیل را در این جنگ‌ها، جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل تا به امروز نتوانسته‌اند در برابر ایران مقاومت کنند و این مسئله باعث شده تا دست به هر توطئه‌ای علیه ایران بزنند.


وی با گلایه از کسانی که بدون داشتن توانایی‌های لازم قبول مسئولیت می‌کنند، تصریح کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر مسئولیت‌پذیری مسئولان و مدیران اجرایی است که باید به آن توجه شده و نمی‌توان در برابر مشکلات گرانی و بیکاری جوانان بی‌توجه باشیم.


ذوالنور با تأکید بر تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات جامعه ابراز کرد: باید در برابر مسائلی مانند فقر، گرانی، بیکاری، تبعیض و از همه مهم‌تر فسادهای مالی و حقوق‌های نجومی  پاسخ گو بوده و جلوی فساد و رانت‌خواری اصحاب قدرت را بگیریم.


وی فریاد زدن مردم را حق مردم عنوان کرد و گفت: نمی‌توانیم بگوییم چرا مردم فریاد می‌زنند بلکه باید صدای مردم را شنید و اجازه دهیم قوه قضاییه به مسئولیت خود در مقابله با حقوق‌های نجومی، فساد و رانت‌خواری و همچنین آشوبگران قاطعانه وارد عمل شده تا مردم به حقوق خود دست پیدا کنند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر مطالبه گری مردم بیان کرد: همه دستگاه‌های دولتی در جهت رفع مشکلات مردم حرکت کرده و مجلس نیز باید تمام تلاش خود را در این جهت قرار دهد.


وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در تأکید بر عدم مشکل بین مسئولان و مردم و نیاز به آشتی ملی گفت: مردم با نظام و جمهوری اسلامی هیچ مشکلی نداشته و تنها از بیکاری و گرانی خسته شده و اعتراض دارند و مطالبه مردم و خانواده شهدا پاسداشت خون‌هایی است که برای انقلاب اسلامی ریخته شده است.


ذوالنور به توطئه افراد ضدانقلاب و دامن زدن به اعتراضات مردمی اشاره کرد و افزود: دشمنان  تصور می‌کردند که می‌توانند از طریق فضای مجازی و ایجاد فتنه از خانه‌ها به اهداف خود دست پیدا کنند که با وحدت مردم و نیروی انتظامی دوباره شکست‌خورده و سرخورده شدند.


وی  حضور میلیونی مردم قم در روز 13 دی را یکی از شکست‌های دشمنان خواند و بیان کرد: دشمنان اسلام و نظام نمی‌توانند با کشتار بین مردم  اعتماد مردم را نسبت به‌نظام کمرنگ کرده و مردم قم با حضور میلیونی در روز 13 دی یکی دیگر از توطئه‌ای دشمن را در شهر قم خنثی کرده و باعث شکست سخت آن‌ها شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار