امام جمعه جهرم:با بیان اینکه تبدیل صحنه مطالبه‌گری به فتنه، مطالبات را به انحراف می‌برد اظهار کرد: در بحث تولید و اشتغال و بحث مبارزه با فساد و حقوق‌های نجومی از دولت مطالبه داریم.
کد خبر: ۵۴۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شهر جهرم با بیان اینکه تعصب عربی آریایی تعصب نادرستی است، اظهار داشت: این تعصب‌ها گوش دادن به حرف شیطان است و انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها برای سلطه‌گری خودشان، ایجاد تفرقه می‌کنند.

امام جمعه جهرم با بیان اینکه ‌تعصب‌های قومیتی آب به آسیاب دشمن‌ ریختن است، افزود: این تعصب‌ها را که هیچ بنیان علمی ندارد باید کنار گذاشت چرا که هیچ مسلمانی از تفرقه سود نمی‌برد.

وی انتقال تعصب‌های قومی و قبیله‌ای به نسل‌های بعدی را خطر بزرگی برای جامعه دانست و تأکید کرد: باید با دقت و بیداری و حواس جمعی جلو تفرقه‌ای که دشمن بدنبال آن است گرفت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را با قدرت به پیش برد.

دژکام با بیان اینکه فتنه فراگیر است و تنها شامل ظالمان نمی‌شود، گفت: اگر جامعه‌ای فتنه‌وار شد ضرر آن‌را همه اقشار مردم می‌بینند.

امام جمعه جهرم افزود: مردم باید نسبت به فعالیت‌های یکدیگر نظارت داشته باشند و با کمک به هم‌نوع در ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند.

وی حرکات پیش آمده اخیر را برای کشور سنگین دانست و خواستار تحلیل و تشخیص وظایف شد.

این استاد حوزه و دانشگاه مطالبات مشکلات معیشتی و مالی مردم را برحق دانست و گفت: مدیران و مسؤولان کشور باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

خطیب جمعه جهرم با بیان اینکه تبدیل صحنه مطالبه‌گری به فتنه، مطالبات را به انحراف می‌برد اظهار کرد: در بحث تولید و اشتغال و بحث مبارزه با فساد و حقوق‌های نجومی از دولت مطالبه داریم.

وی حرکات ساختارشکنانه را محکوم کرد و گفت: با این حرکات و آشوب‌ها باید برخورد شود و اگر نظام برخورد نکند ملت خود برخورد خواهند کرد.

دژکام با اشاره به حمایت شیطان بزرگ از فتنه‌گری‌ها و بیان کرد: یکی از دلایل مشکلات اقتصادی کشور محاصره‌های اقتصادی آمریکا است، ترامپ به فکر مردم ایران نیست و خنده‌ها و حرف‌هایش مکر و حیله است که در فتنه اخیر باهوشیاری مردم ناکام ماند.

امام جمعه جهرم ایمان به خدا، شجاعت و بصیرت را از ویژگی مردم ایران در قطع کردن دست نفوذی‌های دشمن دانست و افزود: مردم مومن و بصیر ایران با صبر و شجاعتی که از امام راحل به ارث برده‌ و رهبر فرزانه انقلاب آن‌را ادامه می‌دهند در برابر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند و شاهد عصر شکوفایی انقلاب خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار