تابناک مرکزی: سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس با بیان اینکه راهپیمایی امروز خط پایانی بر همه تعرض‌ها و آشوب‌ها بود گفت: آشوب‌های اخیر برنامه‌ای از پیش تعیین شده بود.
کد خبر: ۵۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 03 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از تسنیم، سیدمهدی مقدسی در حاشیه تجمع بزرگ اقشار مختلف مردم در محکومیت اغتشاش‌گران و آشوب‌های اخیر اظهار داشت: مردم در سراسر دنیا مطالباتی از دولت‌هایشان دارند که به شیوه‌های مختلف آنها را عنوان می‌کنند اما در این چند روز اخیر نشان داده شد با هدایت آمریکا، اسرائیل و عربستان جهت‌گیر‌شان این است که انتقادات به حق را سیاسی کنند و به نوعی موج سواری کرده و اموال عمومی را تخریب کنند که به طور یقین این نظر مردم ما نیست.

وی افزود: مردم امروز با حضصور خود اعلام کردند که صف ما جدا از افرادی است که به اموال عمومی ضربه می‌زنند اما در عین حال باید مسئولان ما توجه داشته باشند که مشکلات به حق مردم و مطالبات به حق مردم را دنبال کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از امروز که مردم آمدند که از نظام جمهوری اسلامی حمایت کنند مسئولیت برای قوای سه‌گانه، مجلسی شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه سنگین شده و ما نباید مطالبات به حق مردم را فراموش کنیم بلکه باید جدیت به خرج دهیم و اشتباهات را برطرف کنیم.

مقدسی بیان کرد: مردم پای ارزش‌ها ایستاده و انقلاب را دوست دارند و صف خود را از اغتشاش گران جدا می‌کنند اما ما مسئولان هم باید به حق مردم توجه کرده و حرف مردم را شنوا باشیم که مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 97 به طور حتم دغدغه به حق مردم را در نظر دارد.

وی ادامه داد: مدیران نالایقی که صلاحیت ندارند و توانمند نیستند و مردم را همراهی نمی‌کنند و فعالیت ندارند باید تغییر کنند و مدیران توانمند همراه مردم هم تشویق شوند تا مردم خوشحال شوند و بدانند به خواسته‌های آنها توجه می‌شود.

سخنگوی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عده‌ای با سوءاستفاده از احساسات مردمی می‌خواستند تا به قدرت سیاسی دست پیدا کنند که ایمان و ولایتمداری و غیرت مردم در برابر مقدسات دینی و همچنین حضور به‌موقع نیروهای انقلابی راه همراهی با عناصر ضدانقلاب و دشمنان خارجی را مسدود کرد، همچنین باید گفت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بارها کوشید تا بتواند مانع گسترش اندیشه‌های اسلامی شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار