با حکم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛
تابناک مرکزی :طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، «ثریا پازوکی» به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی منصوب شد.
کد خبر: ۵۴۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 03 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی، طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی،  «ثریا پازوکی» به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی منصوب شد.

متن حکم صادر شده توسط  سید تقی نوربخش به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این حکم به سمت مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی منصوب می شوید. امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول وسیاست های نظام جامع تامین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمایید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون سرکارعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت  قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسالت می‌نمایم.

دکتر بابک عدلی نیز که پیش از این در سمت های  رئیس سازمان نظام پزشکی اراک، ریاست شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی استان مرکزی و مدیر درمان تامین اجتماعی مرکزی فعالیت داشت به سمت مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران منصوب شد.

گفتنی است، دکتر ثریا پازوکی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، متخصص بیماری های داخلی است و سال ٩٥ به عنوان یکی از پزشکان نمونه سازمان تامین اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار