تابناک مرکزیزی: روز سه‌شنبه دمای هوا چهار تا هشت درجه و سپس روز چهارشنبه ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۵۴۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 02 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام سازمان هواشناسی،  از روز سه‌شنبه گستره بارش‌ها مناطقی از جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت مناطقی از شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد.

این سامانه روز چهارشنبه در سواحل مرکزی و شرقی خزر، دامنه‌های شرقی البرز و شمال شرق کشور سبب ابرناکی بارش باران و برف و وزش باد شده و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

روز سه‌شنبه در نیمه غربی کشور و نواحی مرکزی دمای هوا 4 تا 8 درجه و سپس روز چهارشنبه در شمال شرق و شرق کشور 6 تا 10 درجه کاهش می‌یابد؛ اواخر وقت روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه دریای خزر و چهارشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

روز سه‌شنبه هفته جاری بارش باران همراه با وزش باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ایلا‌م، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، زنجان، البرز، تهران، قزوین، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، چهار محال و بختیاری، لرستان، غرب اصفهان، خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای سه‌شنبه تا چهارشنبه برای تردد در جاده‌های کوهستانی شمال‌غرب، غرب و دامنه‌های البرز به سبب بارش برف و احتمال وقوع کولاک‌ پیش‌بینی می‌شود، هموطنان ‌ضمن برنامه‌ریزی جهت انتخاب زمان سفر مناسب، تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار