تابناک مرکزی: مدیر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از جلوگیری از فعالیت تاکسی‌های اینترنتی اسنپ که به مدت دو ماه در سطح شهر اراک در سیستم حمل و نقل عمومی اخلال ایجاد کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 02 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایسنا، سیداحمد میرمحمدی گفت: با توجه به پیگیری‌های مستمر این سازمان و دستور مقام قضایی و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی، فعالیت تاکسی اینترنتی اسنپ متوقف و امروز دفاتر غیرقانونی آن در سطح شهر پلمب می شود.

وی با بیان اینکه با شرکت اسنپ مکاتباتی جهت مذاکره و عقد قرارداد انجام داده بودیم که پاسخی از سوی آنها دریافت نشد، افزود: بر این اساس فعالیت این شرکت در اراک غیرمجاز و امروز با دستور دادستان جهت پلمب دفاتر این شرکت اقدام شد.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت اسنپ هیچگونه اقدامی در خصوص اخذ مجوز لازم جهت ساماندهی و دریافت پروانه از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک نداشته و بدون هیچگونه نظارت و هماهنگی اقدام به جذب راننده کرده، لذا با توجه به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین نوع خدمات شهری بوده و همواره رفاه و امنیت شهروندان از اولویت و سیاست‌های کاری است، لذا در راستای کنترل، پیش‌بینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با جلسات مختلفی که با مسئولین اداره اماکن و دادستان داشتیم نهایتا فعالیت این شرکت غیر قانونی اعلام شد.

میرمحمدی در خاتمه گفت: از شهروندان درخواست داریم در سفرهای درون شهری خود مبنی بر استفاده از آژانس‌های اینترنتی حساسیت لازم را داشته و حتما از آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی تحت نظارت سازمان استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت شرکت‌های غیرمجاز مراتب را سریعا از شماره تلفن 34130500 واحد بازرسی سازمان و سامانه پیامکی 10007993 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
اسنپ یک شرکت سراسری است و این اقدام هم خلاف قانون است و هم عرف چرا که اسنپ در خیلی از شهرهای بزرگ فعالیت دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار