تابناک مرکزی: ششمین نمایشگاه تخصصی ازدواج آسان و سنت نبوی عصر روز دوشنبه در نمایشگاه بین المللی استان مرکزی و با حضور جمعی از مسئولان استانی در اراک گشایش یافت.
کد خبر: ۵۴۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 02 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع با حضور 65 شرکت کننده در سالن پارس نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دایر شده است.

مهدی جهانمیرزایی افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی شامل تشریفات، خدمات مجالس، رستوران و تالار باغ، آتلیه فیلم و عکس، سالن های زیبایی و پیراش، خدمات گل آرایی، خنچه عقد، آیینه و شمعدان، مزون عروس به ارایه خدمت می پردازد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت برای تامین جهیزیه و خدمات مجالس با کیفیت عالی، قیمت مناسب و فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات اقتصادی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی خاطر نشان کرد: ششمین نمایشگاه تخصصی ازدواج آسان و سنت نبوی از یازدهم تا پانزدهم دی ماه از ساعت 15 تا 21 در نمایشگاه بین المللی استان مرکزی در اراک دایر است.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار