نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هرج و مرج طلبی، خسارت به اموال عمومی، برهم زدن نظم و امنیت کشور خواسته دشمنان، آل سعود و آمریکا است، نباید کاری کرد که اسرائیلی ها خوشحال شوند.
کد خبر: ۵۴۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 02 January 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در واکنش به حوادث و نا آرامی های شهر اراک گفت: لازم است همه در چارچوب موازین و معیارهای شرعی و قانونی عمل کنیم

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در واکنش به حوادث و نا آرامی های شهر اراک گفت: اعتراض ها باید در چارچوب موازین و مجاری قانونی حل شود و طرح و پیگیری این مسائل آرامش می خواهد.

آیت اله دری نجف آبادی افزود: مسائل و مشکلاتی در حوزه اقتصادی و سایر موارد در کشور وجود دارد اما باید در سایه آرامش پیگیری و حل شود.

وی بیان کرد: جوانان و نوجوانان مراقب باشند و تحت تاثیر رسانه های بیگانه، مزدوران فاسد یا افراد فریب خورده قرار نگیرند و حفظ وحدت و انسجام ملی امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بی نظمی و آشوب برخلاف مصالح و امنیت ملی است و موجب شادی دشمنان می شود و کشور در سایه آرامش و امنیت می تواند قله های بلند عزت و سربلندی را فتح کند و با اغتشاش و ناامنی هیچ کاری از پیش نخواهد رفت.

وی گفت: هرج و مرج طلبی، خسارت به اموال عمومی، برهم زدن نظم و امنیت کشور خواسته دشمنان، آل سعود و آمریکا است، نباید کاری کرد که اسرائیلی ها خوشحال شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: همه باید هوشیار باشند در دام فتنه گران و افراد فاسد گرفتار نشوند.

آیت اله دری نجف آبادی عنوان کرد: شکی نیست که باید با فساد مبارزه کرد و همه تلاش ها برای برقرای عدالت اجتماعی به کار گرفته شود و همه باید با وحدت کلمه، و تلاش مضاعف، آینده ای عزت آفرین را برای کشور رقم بزنیم.

وی گفت: مقرر شده امروز در سراسر کشور راهپیمایی در راستای محکوم کردن اغتشاشات برگزار شود که انتظار است اقشار مختلف مردم استان مرکزی از زن و مرد و پیر و جوان در این راهپیمایی شرکت کنند و حماسه ای دیگر را خلق سازند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار