مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله:
تابناک مرکزی: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله گفت: رهبر معظم انقلاب در مدت 8 ماه با بصیرت‌افزایی و بکارگیری سلاح صبر و بصیرت کشور را با سربلندی از فتنه بیرون آوردند و بر توطئه دشمنان پیروز شدند.
کد خبر: ۵۴۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 31 December 2017

به‌گزارش تابناک مرکزی؛ حجت الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی در جمع ائمه جماعات شهرستان دلیجان با تاکید بر اینکه جنگ میان حق و باطل یک نبرد همیشگی است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا منافع استکبار جهانی به خطر بیافتد و اگر انقلاب اسلامی را نماد جبهه حق و استکبار جهانی را نماد جبهه باطل قرار دهیم درمی‌یابیم که تقابل این دو جبهه پایانی ندارد.

وی افزود: تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی در 4 دهه گذشته تهاجمی گسترده و همه جانبه بوده که با جنگ، کودتا و ترور آغاز شد و با هجمه فرهنگی و تلاش برای براندازی همچنان ادامه دارد.

مسئول نمایندگی‌ولی فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی تصریح کرد: استکبار جهانی در دهه چهارم انقلاب به دنبال مهار انقلاب از درون  است و در جریان فتنه سال 88 به دنبال این هدف خود بودند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با یادآوری این موضوع که استکبار جهانی تاکنون روش‌های مختلفی را برای مهار جمهوری اسلامی طراحی و اجرایی کرده است، گفت: دشمن با طراحی کودتاها، جنگ سخت و جنگ اقتصادی به دنبال این هدف خود بود و تا به امروز به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از این نظام اسلامی و ولایی به هدف‌شان دست پیدا نکرده‌اند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی که در جنگ سخت و کودتا و جنگ اقتصادی راه به جایی نبرده است تصمیم به جنگ و تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی گرفتند، لذا می‌توان گفت که دوره زمینه سازی فتنه 8 ماهه سال 88 از 20 سال قبل از فتنه بوده است.

مسئول نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه روح‌اله استان مرکزی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به درستی و با تدبیر، مقابله با فتنه را رهبری کردند و در مدت 8 ماه با بصیرت‌افزایی و بکارگیری سلاح صبر و بصیرت کشور را با سربلندی از فتنه بیرون آوردند و بر توطئه دشمنان پیروز شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار