رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:
تابناک مرکزی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با هشدار به اینکه باید در مقابل فتنه‌های دیگر هوشیار باشیم، گفت: بایستی منتظر فتنه‌های جدیدی باشیم و برای پیروزی باید نگاهمان به رهبر الهی باشد.
کد خبر: ۵۴۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 31 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم حماسه ۹ دی در جمع مردم شهرستان خمین در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی دشمن‌ستیزی و دشمن‌شناسی توسط کسانی است که در جبهه حق سکنی گزیده‌اند.

وی افزود: زمانی پیروزی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاصل شد که مردم امام زمان خویش را یاری کردند، انقلاب اسلامی بعد از پیروزی با حوادث و فتنه‌های گوناگون امتحان شد و تا به امروز به فضل الهی این جریان ادامه دارد و توانسته پیچ‌های تاریخی بسیاری را پشت سر بگذراند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: تقابل جبهه حق و باطل از همان ابتدای آفرینش بوده است؛ فتنه‌های گوناگون در عمر مبارک اسلام و ایران عزیز بروز کرده است، سوال اینجاست چه کسانی از این فتنه پیروز بیرون آمدند و در امتحانات مختلف فاتح و سربلند شدند؟

وی با اشاره به اینکه زبیر هم از صحابه پیامبر اسلام(ص) و مورد اعتماد حضرت علی(ع) بود، گفت: در فتنه جمل همین زبیر فردی بود تمام قد مقابل حضرت علی(ع) ایستاد، پس این همسایگی و رفاقت دلیل بر حقانیت نیست.

غیب‌پرور سابقه مبارزه انقلابی و داشتن مسئولیت‌های حساس در نظام اسلامی را ملاک ندانست و افزود: ملاک پیروی از رهبری جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: در فرهنگ انقلاب اسلامی امام و رهبری شاقول و میزان است، جبهه حق در دوران دفاع مقدس پیروز شد چون همواره نگاهش به حضرت روح‌الله بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر ادامه راه شهدا و آرمان‌های شهدا گفت: ما هم باید ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری را از شهدا یاد بگیریم چراکه شهدا از امام حسین(ع) و مکتب عاشورا الگوبرداری کردند.

 غیب‌پرور با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه‌گران در سال 88 انتخابات را بهانه کردند تا نظام اسلامی را برانداز کنند؛ این فتنه در موضوعات اساسی هزینه بر روی دست نظام و ملت گذاشت، آیا شایسته بود رأی ۴۰ میلیون نفر مورد بی‌احترمی قرار بگیرد و به شورای نگهبان تاخت و تاز شود؟

وی با تاکید بر اینکه صحبت از امنیت ملی در چند شاخصه تعریف می شود، گفت: امنیت ملی باید حافظ جان، مال و آبروی مردم باشد؛ امنیت ملی وضعیت سیاسی اقتصادی کشور را حفظ کرده و متضمن استقلال یک کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور فتنه ٨٨ را یک جنگ احزاب چند وجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این فتنه امنیت ملی در بُعد داخلی و خارجی مورد هجمه قرار داده شد، از دشمنان خارجی توقعی نیست ولی کسانی که از داخل همراهی کردند چه حجتی در پیشگاه خداوند دارند.

غیب‌پرور به روشنگری‌های رهبر انقلاب برای شناخت جریان فتنه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها نصیحت کردند اما فتنه‌گران گوش شنوا نداشتند، بیانیه‌ها دادند و کوتاه نیامدند؛ هزینه‌های بسیاری بر روی دست نظام گذاشتند.

وی افزود: سران فتنه در اغتشاشات سال 88 کار را به جایی رساندند که به امامی که نقطه امید ما است و رزمندگان هم برای این امام جان می‌دادند، امامی که دین خدا را زنده کرد، توهین کردند و عکس امام را پاره کردند؛ از امام عبور کردند و به ساحت مقدس امام حسین(ع) اهانت کردند و خیمه عزادارن حسینی را روز عاشورا به آتش زدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: اگر لطف خدا، استواری مردم و رهبری فرزانه نبود تا به امروز اثری از انقلاب اسلامی باقی نمانده بود، فتنه ۸۸ باید برای نسل‌های آینده گفته شود تا مردم دشمنان داخلی را هم بشناسند.

غیب‌پرور تصریح کرد: حرف ما این است که می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم؛ ما دوستدار پیغمبر(ص) هستیم، معتقدیم دین می‌تواند حاکمیت داشته باشد اما دشمنان این را قبول ندارند و می‌خواهند تا ما دین را کنار بگذاریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با هشدار به اینکه باید در مقابل فتنه‌های دیگر هوشیار باشیم، گفت: بایستی منتظر فتنه‌های جدیدی باشیم چراکه فتنه ۸۸ آخرین پرده از نمایش دشمن نیست؛ پرده‌های دیگر و فتنه‌های شدیدتر و پُر رمز و رازتر در پیش داریم و برای پیروزی باید نگاه‌مان به رهبر الهی باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار