نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:
تابناک مرکزی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی نهم دی‌ماه را تجلی حضور آگاهانه و پشتیبانی ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد
کد خبر: ۵۴۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 29 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی نهم دی‌ماه را تجلی حضور آگاهانه و پشتیبانی ملت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه دانست و گفت: نهم دی‌ماه به عنوان روز پیوند دوباره ملت با ولایت در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.

 آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در این پیام آورده است: ملت سرافراز ایران اسلامی در فتنه 88 که به حق یک امتحان و آزمون بزرگ بود، با خلق حماسه‌ای سترگ در روز 9 دی نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، ملت ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند.

در ادامه این پیام آمده است: حماسه عاشورایی 9 دی که با مشارکت همه جناح‌ها و افکار سیاسی به وجود آمد به آینه تمام نمای هوشیاری و بصیرت ملت ایران و صحنه رسوایی استکبار جهانی و متحدانش در منطقه مبدل شد و همواره بر تارک ایران سرفراز می‌درخشد.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: حماسه 9 دی، پس از چند ماه فعالیت و تحرک دشمنان داخلی و برنامه‌ریزی‌های خبیثانه دشمنان قسم‌خورده خارجی ملت، انقلاب اسلامی را از توطئه‌ و کودتایی خطرناک که از سوی کانون‌های فکری استکبار و رژیم صهیونیستی طراحی و هدایت می‌شد، عبور دهد.

در ادامه این پیام عنوان شده است: بی‌شک توطئه سال 88 با راهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از کودتا به پیوندی ناگسستنی بین ملت و ولایت تبدیل شد و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی باید بدانند که ملت همواره هوشیار است و در هر شرایطی از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و ولایت‌فقیه صیانت می‌کند.

در بخش دیگری از این پیام ذکر شده است: در روز نهم دی‌ماه سال 1388 آحاد مردم از همه جناح‌ها و افکار سیاسی به میدان آمدند تا جهانیان بدانند که اتفاقات روی‌داده در ایران یک فرآیند سیاسی داخلی است و به دشمنان اجازه نمی‌دهند که در امور داخلی کشورشان دخالت کنند.

در بخشی دیگر از این پیام ذکر شده است: ملت غیور ایران اسلامی باید بداند که شیطنت‌ها و توطئه پراکنی‌های نظام استکبار و متحدانش در منطقه به خصوص آل سعود خائن و اسرائیل جنایتکار علیه ایران اسلامی پایان ندارد و آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کنند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: ملت ایران به خصوص مسئولان و نیروهای مسلح باید همواره در برابر توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی دشمنان هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی سیاسی توطئه‌های دشمنان را به هنگام تشخیص و خنثی کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار