تابناک مرکزی: یک نماینده سابق مجلس، از برنامه‌ریزی حزب علی لاریجانی برای معرفی ناطق نوری به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری در انتخابات 1400 خبر می‌دهد و می‌گوید به احتمال زیاد لاریجانی خودش ریاست حزب را بر عهده می‌گیرد.
کد خبر: ۵۴۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 27 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی، یک نماینده سابق مجلس و نزدیک به جناح راست در گفت‌و‌گو با «اعتمادآنلاین» خبر داد که به احتمال زیاد علی‌اکبر ناطق نوری کاندیدای آینده اصولگرایان معتدل خواهد بود.

این منبع آگاه درباره حزبی که نزدیکان علی لاریجانی رییس مجلس درصدد تاسیس آن هستند، بیان کرد: آن‌ها در حال نگارش اساسنامه هستند و حلقه اصلی نزدیک به رئیس مجلس کارها را پیش می‌برند.

وی البته تاکید کرد که افرادی از بیرون مجلس هم کمک می‌کنند و در حزب حضور خواهند داشت.

او همچنین درباره گمانه‌زنی‌هایی که بر سر ریاست این حزب وجود دارد، عنوان کرد: ریاست حزب را به احتمال زیاد خود علی لاریجانی به عهده خواهد گرفت و ناطق نوری قرار است که رهبر معنوی باشد و همین روند راهی برای حضور پررنگ‌تر او در عرصه سیاسی ایجاد خواهد کرد.

این نماینده سابق مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که برخی منابع از برنامه‌ریزی برای حضور علی لاریجانی در جایگاه ریاست‌جمهوری خبر می‌دهند، به «اعتمادآنلاین» گفت: فعلا برنامه‌ای برای کاندیداتوری لاریجانی مطرح نیست، تصمیم بر این است که ناطق نوری به عنوان کاندیدای رییس‌جمهوری آینده مطرح شود و لاریجانی هماهنگ‌کننده است. 

او همچنین در واکنش به اینکه برخی از چهره‌های نزدیک به لاریجانی، حزبِ در آستانه تاسیس خود را یک حزب فراگیر می‌نامند و تاکید دارند که علاوه بر اصولگرایان معتدل، اصلاح طلبان هم برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: چنین چیزی نیست و این‌گونه صحبت‌ها برای جریان‌سازی بیان می شود.

این منبع آگاه البته تاکید کرد که اصولگرایان معتدل در این حزب حضور خواهند داشت و اصلاح‌طلبان هم از تاسیس آن استقبال کرده‌اند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار