تابناک مرکزی: اعضای کمیسیون انرژی و کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با پیشنهاد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در مجلس مخالفت کردند.
کد خبر: ۵۴۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 26 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از آنا، کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با بررسی بندهای مختلف لایحه بودجه، پیشنهادات خود را پس از بررسی لایحه، به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌دهند تا در نهایت کمیسیون مذکور، پیشنهادات را جمع‌بندی و با تصویب آنها، لایحه بودجه را به صحن علنی مجلس ارسال کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از بررسی لایحه بودجه در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: در جریان رسیدگی به بخش‌های مربوط به حوزه انرژی از لایحه بودجه ۹۷، اعضای کمیسیون انرژی مجلس با تبصره مربوط به افزایش قیمت حامل‌های انرژی مخالفت کرده و رای به حذف آن دادند.

به گفته وی، این پیشنهاد به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود تا در جلسه روز شنبه کمیسیون تلفیق، این پیشنهاد بررسی و به رای گذاشته شود.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز با افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین مخالف کردند و در همین راستا از معاون امور بودجه سازمان برنامه و بودجه دعوت کردند تا با حضور در این کمیسیون، به تشریح دلایل دولت برای ارائه لایحه افزایش قیمت بپردازد؛ این در حالی است که اگر نمایندگان کمیسیون از توضیحات نماینده دولت قانع نشوند، رای به تصویب این بند از بودجه نخواهند داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار