عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر لایحه باشگاه شهرداری چکش‌کاری شود، می‌توانیم لایحه جامع‌تری به وزارت کشور برای تأیید ارسال کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 25 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، احد چگینی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: باید یک هفته به همه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین فرصت داده شود تا به صورت دقیق اساسنامه باشگاه شهرداری را مطالعه کنند.

وی افزود: ایجاد باشگاه برای شهرداری قزوین بار مالی ایجاد می‌کند به همین دلیل این لایحه باید علاوه بر کمیسیون ورزش و سلامت شورا در کمیسیون تلفیق هم بررسی شود تا کمترین مشکل را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اگر لایحه باشگاه شهرداری چکش‌کاری شود، می‌توانیم لایحه جامع‌تری به وزارت کشور برای تأیید ارسال کنیم.

چگینی با اشاره به اهمیت لایحه باشگاه شهرداری ابراز کرد: در بررسی این لایحه باید دقت مضاعفی صورت گیرد تا در آینده دچار مشکل نباشیم.

این عضو شورا با اشاره به اینکه وزارت کشور به برخی از واژه‌ها حساسیت نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: اگر این لایحه با دقت مورد کارشناسی قرار گیرد در کوتاه‌ترین زمان به تصویب رسیده و باشگاه ورزشی شهرداری ایجاد می‌شود.

سعید دقیقی دیگر عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه با اشاره به تأسیس باشگاه ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: قهرمان‌پروری از مهم‌ترین اهداف ایجاد راه‌اندازی این باشگاه است تا همه جوانان به سمت ورزش کردن تشویق و ترغیب شوند.

وی عنوان کرد: جوانان امروز نیاز دارند تا یک ورزشکار قهرمان را الگوی خود قرار داده و با الگوبرداری بتوانند در رشته‌های مختلف ورزشی به موفقیت دست یابند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه شهر قزوین در برخی رشته‌ها قهرمانان ورزشکار دارد، تشریح کرد: باید از چنین رشته‌هایی حمایت کرد زیرا تأثیر چشمگیری در هدایت شهروندان قزوینی به ویژه جوانان به سمت ورزش دارد.

دقیقی، پرکردن اوقات فراغت جوانان را یکی از وظایف مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با تأسیس باشگاه می‌توان شور و نشاط را بین شهروندان قزوینی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ارتقا داد که تحقق این مهم منجر به افزایش سطح سلامت آن‌ها هم می‌شود.

وی ایجاد باشگاه ورزشی شهرداری قزوین را در پویایی و نشاط بودن کارمندان مؤثر دانست و افزود: با تحقق این مهم تفکر ورزش کردن بین کارکنان تغییر می‌کند و توجه آن‌ها به این امور نسبت به گذشته بیشتر می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر توسعه ورزش همگانی تأکید کرد و گفت: اگر همه شهروندان قزوینی به این رشته ورزشی سوق پیدا کنند بسیاری از مشکلات در بیماری‌ها و هزینه‌های درمان کاهش می‌یابد و همچنین آن‌ها کمتر مبتلا به آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه توضیح داد: باید اساسنامه باشگاه ورزشی شهرداری مورد مطالعه همه اعضا قرار گیرد تا با کمترین ایراد مورد تصویب برسد.

حکمت‌اله داودی تصریح کرد: اعضای شورا بعد از مطالعه اساسنامه باشگاه شهرداری هر نظری را داشتند، ارائه دهند و در صورت عدم آن، موافق ایجاد این باشگاه هستند.

وی با بیان اینکه لایحه باشگاه شهرداری تا پایان هفته جاری جمع‌بندی می‌شود، یادآور شد: از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص اساسنامه آن رأی‌گیری صورت می‌گیرد تا اقدامات بعدی برای ایجاد آن انجام شود.

گفتنی است در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی، منیره‌سادات قافله‌باشی، زهرا یوسفی، مهدی عبدالرزاقی، محسن حق‌شناس و سیده‌منیره قوامی هم حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار