دبیر شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به احداث باشگاه ورزشی در این شهر گفت: هدف این است باشگاه با یک برنامه نظام‌مند و با تفکر در فضای شهر تغییر اساسی ایجاد کند و نگاه شهروندان به مقوله ورزش متفاوت شود.
کد خبر: ۵۴۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 24 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دقیقی امروز در جلسه‌ای که در خصوص لایحه احداث باشگاه شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: با ایجاد این باشگاه، اصلاً این طور نیست که بخواهیم کل رشته‌های ورزشی را مورد حمایت قرار دهیم بلکه هدف این است تا قهرمانی رشته‌هایی که شهر استعداد آن را دارد، حاصل شود.

وی ادامه داد: حتی در برنامه پنجم توسعه هم به این موضوع اشاره شده که یکی از وظایف شهرداری پر کردن اوقات فراغت و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بوده ویکی از راه‌های ایجاد نشاط و اوقات فراغت مردم توسعه ورزش است.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در سال‌های گذشته شورا و شهرداری بسیار ضعیف و غیرکارشناسی به این مقوله بسیار مهم نگاه می‌کردند اما احداث این باشگاه موجب می‌شود به ورزش نگاهی تخصصی داشته باشیم و همچنین برای شهروندان فضای ورزشی مناسب ایجاد شود تا بتوانند از آن استفاده کنند.

دقیقی مطرح کرد: با ایجاد باشگاه ورزشی همچنین کارمندان از فضای پشت میزنشینی خارج شده و به پویایی می‌رسند، چراکه با احداث این باشگاه در جهت تقویت تفکر ورزش در بین کارمندان هستیم.

این مسؤول تصریح کد: یکی از اهداف احداث این ورزشگاه، توسعه ورزش همگانی به معنای واقعی است اگر که ورزش همگانی درست تعریف شود، یکی از راه‌های اساسی در اعتلای ورزش همگانی، ورزش تربیتی و ورزش قهرمانی است.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: هدف این است که باشگاه با یک برنامه نظام‌مند و با تفکر در فضای شهر تغییر اساسی ایجاد کند و نگاه شهروندان به مقوله ورزش متفاوت شده و در سبد هزینه خانوار تعریف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار