در هفته نهم ليگ دسته اول فوتبال انجام مي‌شود
فوتباليست‌هاي جوان صباي قم براي حفظ جايگاه خود در صدر جدول رده‌بندي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور اين هفته با دخانيات گيلان مبارزه مي‌كنند.
کد خبر: ۵۴۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 21 December 2017
به گزارش تابناک قم، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور روز شنبه دوم دی ماه پیگیری می‌شود و مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال در گروه‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که صبای قم در میهمانی دخانیات گیلان به مصاف این تیم می‌رود.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از اینکه فصل را با یک تساوی در دیدار خانگی برابر ملوان بندر انزلی آغاز کرد، در هفته دوم به تیم پارسه ساری باخت و بعد از آن با تلاش کادر فنی خود در مسیر پیشرفت و صعود قرار گرفت تا اینکه با پیروزی برابر دبیری تبریز در هفته هشتم به صدر جدول رسید.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوان و آینده‌دار صبای قم در هفته هشتم از مسابقات مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هفتمین مسابقه خود را برابر تیم دبیری تبریز برگزار کردند و با پیروزی یک بر صفر در این دیدار به صدر جدول صعود کردند.

جوانان صبای قم پیش از مصاف هفته نهم با تیم دخانیات گیلان، موفق به غلبه بر تیم‌های گسترش‌فولاد تبریز، دانش‌ فریدون‌کنار، شهرآشوب ساری و دبیری تبریز شده‌اند، ضمن اینکه دو تساوی مقابل ملوان بندر انزلی و پدیده ساری نیز در کارنامه این تیم به چشم می‌خورد.

تنها باخت صبای قم در این فصل در هفته دوم مقابل پارسه ساری رقم خورد و اکنون صبای قم با هفت بازی تا پایان هفته هشتم، چهار برد، دو تساوی، یک باخت، 10 گل زده، سه گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت و 14 امتیاز دارد و در صدر جدول گروه دوم ایستاده است، ضمن اینکه دبیری تبریز با 13 امتیاز صبا را تعقیب می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار