تابناک مرکزی: رییس هیات فوتبال استان مرکزی و ناظر مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض های مطرح شده از سوی شهاب الدین عزیزی خادم نامزد شکست خورده در انتخابات عضویت در هیات رییسه فدراسیون، گفت: به صحت انتخابات مجمع صد درصد اطمینان داشته و آن را تایید می کنیم.
کد خبر: ۵۴۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 21 December 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از ایرنا، محمد رضا غفاری پس از برگزاری مجمع و درگیری شدید لفظی بین عزیزی خادم با مهدی تاج رییس این فدراسیون به خبرنگار ایرنا،افزود: مجمع سالانه فدراسیون فوتبال مجمع خوبی بود و درکمال آرامش همه چیز طبق روال به خوبی پیش رفت.

وی افزود: انتخابات و اخذ آرا هم صحیح بود و هیچ مشکلی نداشت از این رو اعتراض عزیزی خادم آن هم بدین گونه، به هیچ عنوان صحیح و اخلاقی نبود.

به گفته غفاری 67 عضو مجمع در رای گیری شرکت و از مجموع آرای ماخوذه 40 رای را محمود اسلامیان کسب کرد و 26 عضو مجمع نیز به شهاب الدین عزیزی خادم رای دادند.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی ادامه داد:تنها یک رای مخدوش بود که در شمارش نیز به آن اشاره شد.

غفاری در پاسخ به این سئوال که چرا عزیزی خادم به نتیجه رای گیری معترض شده و اصلا نحوه اعتراض باید چگونه باشد نیز گفت: نمی دانم چرا عزیزی خادم تصمیم گرفت اینگونه اعتراض خود را بیان کند.

وی اعلام کرد اگر عزیزی خادم اعتراضی داشت باید آن را به دبیر مجمع می گفت و اعتراضش را از طریق دبیر کل فدراسیون پی گیری می کرد.

غفاری درباره اینکه آیا به اعتراض او امروز رسیدگی می شد نیز اظهارداشت: مشکلی برای رسیدگی وجود نداشت و بعد از مجمع از او و نامزد دیگر می خواستیم بمانند و آرای اخذ شده را درحضور دبیر کل و مسئول حراست به آنان نشان می دادیم.

انتها ی پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار